Ripple (XRP)

in #bitcoin7 years ago

Arkadaşlar herkese merhaba. Youtube da Kripto Emre kanalıyla kipto para piyasası ile ilgili çok yararlı bilgiler veren bir arkadaş ile öğrendim Ripple ı. Uzun zamandır yavaş yavaş düşüyordu ve ben hodl dedim ve çıkmadım tutuyorum altcoin sepetimde.

Bir çok analiz videolarında yazılarda falan herkes sene sonunda 10$ olacak 15$ olacak diyor ama bu konu hakkında o kadar umutlu olamıyorum. Bildiğiniz gibi Türkiye'de Akbank bile para transferleri için Ripple kullanıyor. Akbank gibi 50 yi aşkın banka yanılmıyorsam para transferleri için bu altcoini kullanıyor bunun sebebi ise çok hızlı transfer yapabilmesi. Şimdi bunu düşünecek olursak, Ripple değerinin artmasını nasıl yorumlayabiliriz? Açıkçası ben çok emin değilim ama kullandıkları teknoloji herkes tarafından çok beğeniliyor.

Kendi adıma konuşacak olursam umarım artar. :)

Ripple_logo.svg-1.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64192.94
ETH 2764.54
USDT 1.00
SBD 2.65