Eksperyment LOTTO

in #bitcoin7 years ago (edited)

W zeszły roku jednym z moich postanowień było aby każdego pierwszego dnia miesiąca kupować zakład lotto za 100 PLN, tak więc kupowałem 20 zakładów Multi Multi z Plusem, oczywiście z nadzieją, że uda mi się trafić jakąś wygraną. Nie chodziło nawet o najwyższą wygraną, ale jakąkolwiek.

Jaki jest efekt końcowy? 1 200 PLN poszło w błoto, ZERO ZYSKU tylko strata, oczywiście było to do przewidzenia i nie miałem żadnych złudzeń, że ta inwestycja przyniesie mi jakieś zyski. Zdecydowałem się jednak na ten eksperyment by pokazać ludziom ile tracą na hazard. Ciekawe jest to, że nikt, żadna instytucja nie ostrzega obywateli by nie brali udziału w hazardzie bo hazard jest tak skonstruowany co do zasady by zarobił organizator a nie gracz!

W tym roku jednym z moich postanowień jest, zakup każdego pierwszego dnia miesiąca kryptowaluty Bitcoin za 1000 PLN, chcę przekonać się osobiście jaki będzie tego efekt. Za rok o tej samej porze poznasz wynik mojego eksperymentu.

W grudniu zrobiłem symulację, co by było gdy bym zamiast zakładów loteryjnych przeznaczył pieniądze na zakup Bitcoin za 100 PLN każdego miesiąca. Wynik mnie przeraził, bo uświadomił mi ile mogłem zyskać i zarazem ile straciłem!

Zobacz jaki jest WYNIK symulacji PALACZ!!! Na potrzeby symulacji kurs BTC jest zaczerpnięty z giełdy BitBay https://auth.bitbay.net/ref/19246

Napisz w komentarzu jakie jest Twoje postanowienie na Nowy 2018 Rok.

Sort:  

Z tym lotto to w sumie było do przewidzenia, że stracisz. Ale podsumowanie odnośnie btc mnie mocno zaskoczyło. Chyba czas rzucić palenie.

Pomyliłem obrazek i do lotto zamieściłem symulacje PALACZA.

Tu właściwa symulacja z inwestycją 100zł.

Rozumiem, ale symulacja palacza robi zdecydowanie większe wrażenie.

Osobiście jestem zdania, że warunkiem koniecznym dla uprawiania hazardu powinno być zezwolenie na piśmie, podobnie jak w przypadku broni. Samo pozwolenie natomiast, powinno być przyznawane po odpowiednim kursie z psychologii manipulacji, rachunku prawdopodobieństwa i ekonomii.

Bez przesady. Bo dojdziemy do absurdu gdzie będziesz wymagał pozwolenia na piśmie, żeby uprawiać seks bo przecież z tego mogą być dzieci więc najpierw szkolenie z antykoncepcji i z zasad wychowywania dzieci.
Ludzie muszą być odpowiedzialni za swoje decyzje, a nie wszystko zrzucać na barki państwa.

Bo dojdziemy do absurdu gdzie będziesz wymagał pozwolenia na piśmie, żeby uprawiać seks bo przecież z tego mogą być dzieci więc najpierw szkolenie z antykoncepcji i z zasad wychowywania dzieci.

To wcale nie jest pozbawione sensu. A potwierdzenie nie musiałoby być na piśmie - tu zastosowałem hiperbolizację.

Ale w takim razie coś takiego już masz - wychowanie do życia w rodzinie oraz lekcje biologii.
Tak samo rachunek prawdopodobieństwa oraz podstawy ekonomi - z tego co pamiętam wszystkie te cztery rzeczy miałem w gimnazjum.
A to , że duża część ludzi po prostu takie rzeczy olewa to już ich wina. ja jestem bardziej za prawem selekcji naturalnej. ;)

A to , że duża część ludzi po prostu takie rzeczy olewa

Zgadza się, ale przecież człowiek, który nie zna się na anatomii nie powinien być lekarzem. Społeczeństwo pełni między innymi funkcję ochronną w stosunku do ludzi, którzy je tworzą, stąd zagrożenia powinny być nie tylko komunikowane, ale również wyjaśniane - w przeciwnym razie komunikat jest pusty.
Zauważ, że nie twierdzę wcale, jakoby hazard powinien być zabroniony, chodzi mi tylko o kwestię doinformowania. Jeżeli ktoś nie rozumie co robi, nie powinien tego czegoś robić (chyba, że przez 'robienie' rozumiemy proces nauki).

Zgadza się, ale przecież człowiek, który nie zna się na anatomii nie powinien być lekarzem.
Jeżeli ktoś nie rozumie co robi, nie powinien tego czegoś robić

Tutaj pełna zgoda. Ale niestety poprzez to, że w polskim społeczeństwie np. nie piętnuje się ściągania to nie zawsze tak jest.
I odnośnie zagrożeń płynących z hazardu to myślę, że są one dobrze przekazywane. Ale zawsze trafi Ci się kto, kto tego nie zrozumie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62731.36
ETH 2678.00
USDT 1.00
SBD 2.54