БИТКОИН: Пет брзих чињеница

in #bitcoin7 years ago (edited)

Још нисте чули шта је Биткоин? Ево прилике да за непун минут сазнате основне чињенице…



Биткоин је децентрализована криптовалута заснована на блокчеин технологији, којом је могуће сигурно, слободно и непосредно плаћати и примати исплате преко Интернета.



Пет чињеница:

  1. Не треба вам банка. Биткоин можете непосредно послати било коме на Интернету.
  2. Нико га не контролише. Нестабилност вредности (изражена у фиат валутама) последица је ове изванредне особине.
  3. Број биткоина ограничен је на 21 милион и неће их бити више од тога. Никад.
  4. Потпуно је транспарентан. Сваки „новчић“ има детаљну историју.
  5. Свако може почети да се бави „рударењем“ биткоина.

PS За Биткоин можете купити скоро све!

И то је довољно да закорачите у потпуно нови свет…

Даље информације на српском можете пратити преко „Коинтелеграфа“, где доспева део преведених вести са оригиналног сајта на енглеском, или овде на Стимиту.

Срећно!



img


Sort:  

Izvini ako mogu da te pitam za pomoc, kako ti radis sa bitcoinima? Da li trgujes ili rudaris? Ja bas nemam masinu za to ali me izuzetno interesuje.
Otvorio sam nalog na poloneixu pa za sad se samo upoznajem. I kako moze da se izvrsi naplata?

Ја сам, нажалост, касно почео за рударење. Сад је то прескупо. Најбољи начин „рударења“ јесте зарада на Стимиту, па затим куповина било које ваљане децентрализоване криптовалуте. Интернет мењачнице нису баш добро место за куповину. Радије бих купио директно кад бих нашао некога ко хоће да прода. Полониекс је већ озлоглашен, боље је да пређеш на Битрекс или Блоктрејдс. Битрекс има мању провизију, али је поступак компликованији и може да потраје по неколико сати. Блоктрејдс је брз и једноставан, али има дебелу провизију на Биткоин. Преко њега је много боље куповати Лајткоин и Етеријум.

I kako moze da se izvrsi naplata?

Дефиниши наплату, молим те. Пребацивање криптовалуте у фиат?

Davno smo trebali da pocnemo sa rudarenjem, slazem se. Cuo sam da je Poloniex hakovan pre mesec dana i da su odrali Steem pa su zamrznuli uplate i isplate na dobrih par nedelja. Evo upravo sam napravio nalog na Bitrexu. Ja se vodim onim pravilom "buy low, sell high" i poceo sam da trgujem na internal marketu na steemitu izmedju SBD i STEEMa i dnevno obrnem oko par desetina centi, kada bi ulog bio veci bila bi i zarada. Kada vrednost STEEMA padne ja kupim, kada se poveca ja prodam.

Da li to moze da se radi na Bitrexu kao na Poloniexu?
A za naplatu mislim u dinarima :)
Izvini nov sam u ovome pa pitam starije :)

Не саветујем спекулације никоме @markosky, јер ту људи могу опасно да се поломе. Полониексу се једноставно више не може веровати:

https://steemit.com/comic/@lighteye/b-c-stands-for-blockchain-may-07-2017-poloniex

Ако будеш желео да замениш СБД за папир, најбољи могући начин нису мењачнице, већ директна размена са другим члановима на Стимиту. Ако будеш хтео да продајеш, ја ћу ти врло радо откупити СБдоларе до 300 долара месечно :)

It's a deal :)
Samo morace da prodje jos malo vremena dok ne budem dosao do tih mogucnosti :) Ako imas neki "tip" please hit me :)
Znam da je original content ono sto se ceni. Radim na tome.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61618.64
ETH 3009.45
USDT 1.00
SBD 3.78