Bitcoin Madenciliği Isısı İle Sebze Üretimi

in #bitcoin7 years ago

Kanadada bitcoin üretimi yapan kişiler üretimde oluşan ısıdan dolayı sebze üretimi yapmakta yani boşa giden ısıyı yararlı bir hale çevirmek için elinden geleni yapıyor.Bu grup boşa gitmesi yerine üretim yapmayı tercih etme tarafındalar.

Şuan yenilebilir sebze üretimi yapan bir grup bunu balık üretimi ve çeşitli yiyecek üretimi yapmak için kullanmak istiyor bunun çalışmalarına başlayan grup ısıyı dolaşım şeklinde bina etrafında gezdirerek sebze yetiştirmek için bahçelere aktarıyor.

Sort:  

Bu kadarına pes yani diyecek birşey yok helal olsun:)

İleride madencilikiçin harcanan enerji o kadar fazla olacak ki açığa çıkan ısıyla evleri ısıtabileceğiz.

Sayfanizi 4 gozle takip ediyorum efendim bana geri donerseniz cok sevinirim

Valla ben bir ara evde laptopla mining yapıyordum. Laptoptan bayağı bir ısı çıkıyordu. 2-3 laptop olsa oda kombisiz ısınır. Tabi ses sorununu da çözmek lazım ama..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63281.14
ETH 2674.11
USDT 1.00
SBD 2.79