You are viewing a single comment's thread from:

RE: BTC in a sparrow's beak - where are we going from here? Why I don't put more money into my SP?

in #bitcoin6 years ago

Eto super @freegardens i da nađem nekog tko još nije s nama, većina na Steemitu nas se već pridružila
Kako sam došao do tebe 😆 pa špiuniranjem naravno hahaah, GINA bot mi javi svaki put kada netko progovori išta vezano za Hrvatsku i Balkan, znam posao je to ali na taj način je ova inicijativa uspjela, kada dođeš tamo samo pitaj štogod svi će ti ukratko pojasniti o čemu se radi

Sort:  

I predpostavio sam da je tako nešto... Zanimaju me mogućnosti botova na steemu zbog mog projekta (eco+, pogledaj moje starije postove ako te zanima) pa zato pitam, tenks. Čuo sam za ginabot prije ali ga nisam još počeo koristiti... Kažeš korisno?

@freegardens Da jako je korisno, dobivaš apsolutno sve notifikacije i interakcije koje postaviš na GINA-bot, znaci radiš na eco coin-u i vidim imaš lijepu ideju, ja imam isto u planu nekolicinu eko inicijativa napraviti kasnije na ovoj platformi kada malo više korijenje proširim 😉, zeznuta je ode ekipa, puno ih priča o aktivizmu i filantropiji ali kada ja nešto spomenem svi šute 😆 ali doć će to na svoje kada nas više ozbiljnijih dođe na platformu (ne samo hippy trenutacni koji prevladavaju) just talk no walk

Inače planiramo napraviti svoj Steemit Fest Balkan u Osijeku, pripojiti ćemo se Liberty Fest-u i tamo ti je ekipa koja će tebe osobno jako zanimati, Damir Katušić koji je na našem serveru i Tomislav Tesla (Tesla Sustainable Village and Innovation Centre) to organiziraju i rade predavanja o permakulturi alternativnoj i zelenoj energiji te kako nam blockchain može pomoći za emancipaciju od sistema, pridruži nam se pa ćemo još tamo na discordu prićati o tome

Da, cilj je incentivizacija ekoloških i etičkih aktivnosti.

Samo preachaj tu ekologiju doći će čru igrači kad-tad!

Wow, zvuči zabavno!

Nisam čuo za Tomislava i Damira... Čujemo se večeras!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55948.41
ETH 2523.83
USDT 1.00
SBD 2.31