De unde mai facem rost de cripo-monede gratuit?

in #bitcoin6 years ago (edited)

Desi majoritatea banilor din zona crypto vin din urma investitilor facute, sunt constient ca sunt destui care nu-si permit sau nu vor sa investeasca si atunci cea mai buna cale pentru ei e sa incerce sa obtina aceste monede gratuit asta facandu-se fara prea mare efort si fara riscuri.

Tot azi am decis sa nu mai pun clipul pe d.tube si sa postez aici in articol linkul de la youtube. Aseara dupa ce am asteptat o groaza sa-l incarce si pe d.tube cand vroiam sa il postez imi dadea eroare. Deci cumva am decis sa le pun doar aici pe blog, cel putin pana in momentul in care d.tube va evolua si va ajunge sa aiba perfomrantele dorite.

Sort:  

good post.......!
follow me and visit my blog.....!

For future viewers: price of bitcoin at the moment of posting is 8890.00USD

Salut.
Se pare ca steemit nu are inca performantele pe care si le-ar dori sa le aiba. Probabil sunt axati pe continut care NU a mai fost postat in alta parte, fie el pe un blog personal ,fie pe canalul de Youtube. Si eu sunt nou pe acesta platforma si incerc sa inteleg functionalitatile pe care le are.

Eu mi-am facut cont pe electroneum.com sa vedem ce si cum.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45