Am ajuns la 1/3 BITCOIN

in #bitcoin6 years ago

Planul meu de la inceput a fost sa am 1 BITCOIN pana la final de an 2018. Lucurile nu au mers atat de bine pe cat speram eu in toamna dar oricum ar fi, au mers binisor. Daca e sa o luam dupa planuri la final de luna august ar trebuii sa fiu la 1/2 BTC deci cumva sunt in urma cu planul meu dar ceea ce e important e ca balanta mea creste si asta se poate vedea si pe linkul acesta

De unde imi vin BITCOINII

In principal vin din programele de minare in cloud, si aici pot sa recomand Hashflare Genesis si CCGMining

De asemenea imi vin venituri pasive din tot felul de fauceturi si programe care imi dau gratuit alte criptomonede pe care in final le convertesc in BITCOIN, ETHEREUM sau LITECOIN

Lista o puteti vedea mai jos:

Free Bitcoin
Free Dogecoin
Moon Bitcoin
Moon Dogecoin
Moon Litecoin
Moon Dashcoin
Moon Bitcoin Cash
Bitfun

Pe langa acestea mai sunt is altele dar cel mai probabil le voi prezenta separat.

VIDEO

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64