Litecoin neden yükselmek zorunda?

in #bitcoin7 years ago

Değerli dostlarim litecoin'in fiyati hala tabanda olduğunu düşünüyorum. Litecoin yükselmesi kaçınılmaz oldu. Bunun en önemli sebebini burada sizinle paylaşmak istiyorum. Aslında çok sebebi var sadece bir yazacağım. Bitcoin'in en çok hacim yaptığı bazı marketlerde hala litecoin işlem görmüyor ilerleyen zaman bütün bu borsalarda litecoin'in hızına ve güvenilirliğine hayran kalacak ve marketlerine ekleyeceklerdir. Şimdi bir kaç markete bakalım.
Bitmex, gemini, korbit. Lakebtc, btcc bitflyr paribu, bunlar gibi bitcoin hacminin yüksek olduğu bir çok market bunlar sadece bir kaç tanesi düşün ve kararını ver.

image
image
image
image

image image image

Sort:  

Kripto paraları araştırmaya başladığımda, ilk 10 da listelenen altcoinleride tek tek araştırdım. Hepsinin bir hilayesi, bir projesi var. Dikkatimi çeken, litecoin ilk altcoin ve 2013 te çıkmış. Bu zamana kadar aman aman bir yükseliş kazanamamış ve listede gerilemiş. Ya hakkı yeniliyor, en azından ethereum ve bitcoin cash e bakaraktan, yada vasıfsız bir altcoin. Ben hakkı yenildiğini düşünüyorum. Yinede bitcoin altarnatifi olmak dışında bir iddası yok. Yalnız bitcoin çatallanmalarından çıkanlarda, bitcoin altarnatifi diye çıktı piyasaya. Bence litecoin elindeki fırsatı kaçırdı herhalde. Piyasa boşken asılması gerekmeyteydi sanki.

Yorumum için tesekkürler . Yorumunun yarisina tamamen katiliyorim, bir kismina hic katilmiyorum.

Son günlerde yükselişi dikkatimi çekmiyor değil. Yatırıma uzun vadeli yatırıma uygun gibi.

Uzun vadeli yatırıma aşırı uygundur, seni üzmez kalp ritmini bozmaz.

Teşekkürler :)) Yatırım düşünüyorum bakalım ne olacak.

Hocam bir süre önce TR etiketli yazılarda belli içeriklere ulaşmak için bi aparat yazmıştım.

Litecoin için arama yaptırdım.. ama sizin yazı çıkmadı. Şaşırdım ve biraz incelediğimde tr etiketin ilk sırada olmadığını gördüm.

(önce tr yerine litecoin etiketine de bakılabilir ama farklı dillerde yüzlerce sayfı tarayıp içinde tr var mı diye bakmak pek efektif değil)

Türkçe içeriklerde tr etiketini ilk sırada kullanabilirseniz, hem tr'nin ana sayfada çıkmasına destek olursunuz, hem de bizler litecoin yazılarına daha kolay ulaşabiliriz ;)

Hocam bundan sonra dediginiz yapacagim.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by hakan8686 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 0.03 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63548.34
ETH 2646.78
USDT 1.00
SBD 2.74