Düşüşe Devam Edecek

in #bitcoin7 years ago

Kripto para dünyasının öncüsü ve en değerlisi bitcoin bildiğiniz üzere kan kaybetmeye başladı sayılı günde neredeyse 9 bin dolar gerileme yaşadı ve tahminime göre bu dalgalanma devam edecek çok kısa sürede tekrar bir yükselme olacak muhtemelen 15bin 17 bin civarını görecek sonrasında tekrar düşüşe geçecek bu dalgalanmadan diğer altcoinlerde payını alacaktır kripto para yatırımcılarının çok daha dikkatli olması gereken bir dönem geçtiğimiz gün diğer yazımda da bahsi geçtiği üzere düşüş yaşayacağını söylemiştim son günlerde hedef olan bu paralar halen çalınmaya devam ediyor ve edecekte yine geçtiğimiz günlerde LTC kurucusu Lee nin haberlere konu olması elindeki tüm LTC leri sattığını belirtmesi de piyasayı etkilediğini düşünüyorum ve bir süre daha etkileyecek gibi.
Bunlar benim fikirlerim umarım yükseliş istikrarlı devam eder ve yatırımcı arkadaşlarımız kazanır.
Sizinde fikirlerinizi bekliyorum yorum yapmayı unutmayın okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

Çok fazla işlem görüyor. Gün içinde %10 inip %10 çıkabiliyor devletlerin baskısı ve korkusu olmasaydı hakkında saçma röportajlar vermeyip piyasayı kendi haline bıraksalardı şuan 30 bin USD civarlarında olabilirdi. Birde şöyle bir durum var ucuzdan hisse kapatmak isteyen büyük yatırımcılar işlerini çok güzel yaptı :)

Bunlarda farki bir yüzü tabi haklisin devletlerin bunda etkisi çok oldu ama yinede önümüzdeki günlerde supriz ile karşılaşmazsak durum pek değişmeyecek 4 günde olan düşüş çok fazla oldu anı bir yükselis sergilerse korkulur bi hal alır zannimca

bende bitcoin ve alt coinlerle ilgileniyorum. bir coin var eğer ilgiliysen alt coinlere THC coini takip etmeni isterim

Ufak yatırımlar ile ilgileniyorum THC sanirim diğerlerine gore biraz daha yeni 2014 de piyasaya girmis görünüyor ve son yillarda katlayarak yükselmiş son düşüste oda %9 luk payını almış gorunuyor uzun vadede alınmaya musait bi altcoin bu sıra diğerlerine olan korkum thc ye cevirebilir beni tesekkur ederim

Bitcoinin doğasında bu var.Büyük çıkıp büyük düşüşler.Normal karşılayıp 10 bin $ seviyesinde alım yaparım.

Tabiki tercih meselesi fakat 10bin dolar seviyesine yillar surdu bu paranin cikmasi şimdi 4 gunde düşüp yükselmesi normal mi galiba cekingen davraniyorum biraz

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57431.51
ETH 3085.99
USDT 1.00
SBD 2.35