You are viewing a single comment's thread from:
RE: Bitcoin to 100 000
Die truk kende ik al, ik gebruik soms CTRL en het muiswieltje. Maar dan rek je de figuur uit en de tekst blijft dan even onleesbaar, vandaar de vraag...
Die truk kende ik al, ik gebruik soms CTRL en het muiswieltje. Maar dan rek je de figuur uit en de tekst blijft dan even onleesbaar, vandaar de vraag...