Yeni Hızlı Para Kazandıran Site. Hash Earn. 36 Saat Boyunca %2.96 (Mutlaka okumanızı tavsiye ederim)

in #bitcoin6 years ago

Merhaba Arkadaşlar. Ben öncelikli olarak size bir yatırım sitesi tavsiye etmek istiyorum. Elinizdeki küçük miktar parayı değerlendirmek ve kısa zaman içinde bu parayı çoğaltmak isteyenler.

   Bu site  2017 yılı  Ekim ayından itibaren para kazandırıyor.   Yatırım planını para miktarınıza göre belirliyorsunuz ama ben size 36 saat boyunca %2.96  yatırmanızı tavsiye ederim.  Siteye üye olduktan sonra küçük mevlalar ile başlayın.  

Ben şuanda sitede para yatırmış bulunmaktayım. Ben şuanda 60 dolar civarı para yatırdım ve 36 saatlik 3.9 dolar kazanıyorum. Site yatırım yapmış olduğunuz paranın bir kısmını belli zaman aralıklarında hesabınıza geri veriyor ve bu parayı tekrar faize yatırabiliyorsunuz. Normal kazancınızdan daha fazla kazanabiliyorsunuz.

Hash Earn.PNG

    Siteye minimum yatırma miktarı 6 dolardır.   Size bu adımları aşağıda anlatacam ; 
  1. Hash Earn sitesine aşağıda paylaştığım linkten üye olun.
    ( https://hashearn.com/?ref=Darkeren )

Ekran Alıntısı.PNG

PERSONEL İNFO ; İsim , Soyisim , Email ve Tekrar Email yazın.
SECURİTY INFO ; Şifre, Tekrar Şifre, Güvenlik Sorusu ve Güvenlik Sorusu Cevabı
ACCOUNT İNFO ; Burada para çekmek istediğiniz para türünü belirleyip doldurun. Hangi türde yatırım yaparsanız o türde para çekim yaparsınız. Ben LTC kullanıyorum. Cüzdan nosunu özellikle dikkatli giriniz.

Ekran Alıntısıi.PNG

  1. Para yatırmak için siteye https://koinim.com/ üye olun. Başka siteler üzerindende para yatırabilir ve çekebilirsiniz.

koinim.PNG

  1. Üye olduğunuz siteye (örnek koinim) para yatıracaksınız. Yatırdıktan sonra site üzerinden Bitcoin veya litecoin alabilirsiniz. Litecoin alcaksanız göndermek için minumum limit 0.1 LTC'dir. Gönderim ücreti 0.015 LTC'dir. Kur genelde 900TL ile 1100TL arasında değişiyor şuanda.

  2. Hash Earn sitesine girip Make Deposit yatırım yapacağınız miktara göre yatırım planızı belirleyin. Sonra yatırım yapacağınız para türünü belirleyin. Tavsiyem en kolayı LTC'dir. Yatırım yapacağınız miktar 6 dolar ve üzeri olabilir . Tavsiyem 100 doları geçmemeniz.

EREN.PNG

  1. Artık faiz hesapınızı yapabilirsiniz. Kolay Gelsin :D

FAİZ.PNG

  1. Soru sormaktan çekinmeyin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56587.45
ETH 2991.05
USDT 1.00
SBD 2.15