Yeni başlayanlar için COIN sitelerine yatırım

in #bitcoin6 years ago

Merhaba arkadaşlar, öncelikle konuyu açma amacım bir çok konuda alt coinler nereden alınıyor vesaire gibi soruların çok sorulmasından dolayıdır. Coin işine tamamen gireli 4-5 gün oldu normalde 1 ay öncesinde girmek istiyordum Türk coin sitelerindeki kimlik onaylama aşamasını bir türlü geçemedim yada eskisi gibi üye kabul etmiyorlar gibi gözüküyor.
Örneğin ; BTCTurk ve Koinim de uzun süredir bekleyen kimlik onay süreci maillere cevap vermeme bunların yanında ayrı bir cabası. Sadece koineks şuana kadar üyeliğimi onayladı onlarında sunucu sorunundan dolayı bir çok kişi şikayetlerini göze alarak güvenip yatırma çekme işlemi yapmadım.
Haliyle bu süreç zarfında geçte olsa yurt dışı sitelerini tek tek araştırıp bu işin içine girebildim.
Peki ne yaptım ? Önce 10 tane yabancı BTC sitelerine üye oldum, Poloniex dahil bunlara, Poloniex çevremdekiler kullanıyor diye çok zorladım 15 gündür bir türlü onay alamadım oradan.
Sonra cex.io sitesine denk geldim nasıl olduysa Youtube üzerinde videolara bakarken gece dikkatimi çekti. Bu sefer buraya aynı şekilde kimlik fotoğraf vesaire gönderdim anında onay süreci varmış tüm onaylarımı 1 saatte gerçekleştirdim. Öncelik olarak ufak bir miktar yatırım yaptım ödemeyi KK ile anında gerçekleştirebiliyorsunuz. Sanal kartımı bağladım test için onay süreçleri sonrasında coine bir başlangıç yaptım.
Bu sefer ertesi gün Binance.com sitesini öğrendim tüm alt coinlerin listesi orada yer alıyor tahminimce olmayan yok gibi gözüküyor.
Cex.io daki bakiyeyi yükseltip, ethereuma çevirip Binance.com daki etm hesabıma çekim işlemi yaptım. Max 10 dk sürüyor bu transfer süreci baktım gayet iyi bir zorlanma yok sadece komisyon biraz yüksek geldi. Örnek bugün 500$ yükledim diğer tarafa geçene kadar 460$ civarı oldu.
Zaten çoğu kişi Türk sitelerinde BTC alıp yurt dışına aktarma yaptığından dolayı bu tür komisyonlar arada oynuyor gibime geldiği için fazlada umursamadım.
Gelelim sadede, eğer Türk borsasından alım yapıp yurt dışına aktarıyorsanız komisyonlarda bu oranlar üzerindeyse, Cex.io üzerinden alıp Binance.com gibi sitelere aktarım yapabilirsiniz kolaylıkla.
Hangi coin önerirsiniz diye sorarsanız, ben gireli fazla olmadı ama alım yapmadan önce https://coinmarketcap.com/ buradaki pazar değeri ve https://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#social Sosyal medyadaki gündemlerini araştırıp öyle alım yapmayı tercih ediyorum.
Linkler ;
Refli ; https://cex.io/r/0/up113758569/0/ - KK ile ödeme kabul eden site.
Refsiz ; https://cex.io/
Refsiz ; https://www.binance.com/ - Alt coinlerin bulunduğu site.
Coin listesi ; https://www.binance.com/trade.html?symbol=ADA_ETH
Yardımcı olabildiysem yeni gireceklere ne mutlu bana, ben bu kadar zorluğu çektim amacım sizde fazla çekmeyin diye
Not ; Benzer konu varsa sabitli bir şekilde silinebilir, yeni yorumları göze alarak bunu yazma gereği duydum. Gün geçtikçe bilgi edindikçe konuyu güncelleyeceğim devamlı.bitcoin-borsasi.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69824.27
ETH 3761.57
USDT 1.00
SBD 3.81