BTC 10.000 $ Seviyesini Asacak!

in #bitcoin7 years ago

Screenshot_2017-11-16-00-46-16.png Bir onceki yazimda BitcoinCash den bosalmanin BTC yi olumlu yonde etkileyecegini ve 7200 seviyesini cok rahat asacagini yazmistim.

Siradaki kapanisini 10.000 $ seviyesini asarak hem kendi rekorunu tazeleyecek hem de hakkinda soylenenlerin dogrulugunu kanitlamis olacak.

Bu noktada yapmamiz gereken 10.000 $ baraji asildiginda hemen BitcoinCash e donus yapmak olacaktir. BCC nin tepki olarak 2000 $ i asacagini bilmek yatirimcilara avantaj saglayacaktir...

Bir sonraki yazimi Pazartesi yayinlayacagim...

HERKESE BOL KAZANCLAR...

Sort:  

ocak subat arası 10000 dolar değerini aşacağını düşünenlerdenim.. önceki tahminlere göre şubat sonu 7000-7500 dolar bekleniyordu ancak bunu çoktan yakalayıp geçmiş durumda ..

Aynen. Cok dogru tespitlerde bulunmussunuz. Bekleyip gorecegiz. Cok kisa surede beklenen cevaplari alacagiz zaten...

kesinlikle :) cnbc-e raporuna göre 10 yıl içerisinde bir bitcoinin 100.000 doları göreceği ileri sürülürken John McAfee bunu 500.000 dolar öngörmüş durumda.. 2021 de ki yarılanmada ise beklenen değer 28000 dolar civarındaydı kişisel görüşüm yarılanma da bunu 35000 dolar seviyelerinde olacağıdır .:)

Bu konuda sizinle ayni gorusteyim

There are up to 60 million feral cats in the United States alone.

Tesekkurler...

In one stride, a cheetah can cover 23 to 26 feet (7 to 8 meters).

2018 ilk yarisina kadar 10 bin dollar uzerinde olacak

2018 in basinda gerceklesmesini ongoruyoruz...

Bu ilin sonunda boyuk bir inme olacak o yuzden biraz gec gercekleseceyini saiyorum

Bakalim zaman neler gosterecek...
Yatirimcilar her dususu yatirim icin firsata donusturduklerinden dolayi dususun ardindaki yukselis cok buyuk oluyor...

Ben 78 $ olurken aldim. O zaman bu kadar beklemiyordum. En cok 1000 dollar olacaqini tahmin etmisdim. Privite key bende olduqu icin ayni miktarda bitcoincash bedava aldim

Boyle buyuk kar elde edenleri gordukce sevincimiz katlaniyor...
Cok dusukken almissiniz. Ongorunuzden oturu ayrica tebrik ederim...

Ongoru degildi sadece yurt disina para gondermek icin aldim. Para gondereceyim kisi bitcoin istemedi ve o bitxoin bende kaldi)) daha sonra yukseldiyini gorub almaya basladim. Simdi sia iota zamani

Sansliymissiniz... iddaa ile araniz nasil? Belki tuyo verirsiniz? ,)

Bi kere Azerbaycada olurken iddia yapdim 50 dollar kazandim daha sonra yapmadim. Simdi mining yapiyorum. Paralar piyasaya cikar cikmaz

Mesleginiz nedir?

Turkiyede varmi bu soz bilmiyorum. Engineer. Chemical engineeer

zamaninda almadik düşük fiyattan şimdi karnımızı ovuşturalım

Gec kalmis sayilmazsiniz. Suan alirsaniz 18 ay sonra 3 katini rahat yakalarsiniz.

Hadi bakalım gelecek günler ne gösterecek

Gelecek elbet gelecektir...

Congratulations @ebruaydogdu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66687.47
ETH 3486.23
USDT 1.00
SBD 3.19