Sort:  

Tak to trošku otestujem.. Letem světem Arboletem, pomáháme našim dětem. Vymanit se z otroctví, co nám mocní nabízí.. Budem všici free a in, pokud budem míti rádi bitcoin. Arbolet nám pomáhej, ať nezkapem v chudobě.. Banky už se strachy třesou, že fiatem nás neoblbnou.. A tak proto hlavu vzhůru, zaspěme tu noční můru, krokem pěkně vpřed, podporujem Arbolet.. :D

Velmi úsměvné :) Jsem rád, že jsem také Bilderbergem. Krom toho, že umím číst a psát bez capslocku a zaseknutého vykřičníku.

naozaj som sa pobavil.....začínajú sa báť politici, bankári a vôbec príživnici

Bože můj, co to je?:):)

článek už není k dispozici...

Nothing found
Apologies, but no entries were found.

Nevím, kdo to vymyslel, ale tenhle song mi nejde přes uši. Ale jinak je Arbo výborný...

Anóóóóó!!!!!!!! Básničky a Bitcoin vpřed to vzkazuje Arbolet.

Webp.net-gifmaker (6).gif

Co to je??
To koukáte, co? Už jsme skoro jako vy…
Perfektní, tak teď už jenom zbejvá zrušit poplatek za vedení účtu…

Výbornej nápad! … a poplatek za vklady na pobočce a za inkasa, poplatek, poplatek za vstup na pobočku, poplatek…
Počítám, že tak za dvě hoďky to bude suchý.

Nechcete radši banku bez absurdních poplatků? Pojďte k nám!
https://arbolet.net

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3949378

Český rozhlas plus zařadil do vysílání pořad o kryptoměnách v České republice, bohužel o Arboletu se tam nehovořilo.

Loading...

arbolet vpřed a bance na pen.su vřed :-)

Reklama bank v roce 2013. Kolik je to stálo a na jaký typ reklamy vsadily?
Platí to samozřejmě z peněz klientů. Takže to platíme my všichni.

http://www.finparada.cz/1870-Reklama-bank-v-roce-2013.aspx

#czech

Slušný ranec. Mě k sobě ale spořka nenaláká, ani kdyby se v jejich klipu svlíkala JLo :-)

Ne , mě se líbí ty komiksové obrázky o BTC a tak jsem přemýšlel zda na to je nějaká aplikace a hledal jsem na netu ve Store a něco středověkého našel tak to zkouším
![]
()

Pak si stáhnu autentickou fotku vložím do aplikace ta mi vygeneruje možnosti ty mohu upravovat z hlediska barev a grafiky , no a pak to vložím do Power pointu a dodělávám komentář a toto jsou výsledky .


Nevím ale jestli jde stáhnout i jinde než na store.Dá se tam i malovat .Doufám že tím nezpůsobíme komiksovou revoluci v Česku :-)

Dobrý způsob poutavé osvěty. Stohy textu nejsou tak účinné jako úderná grafika a silné heslo :-)

Komiksová revoluce - dávám centa

Viva la Arbolet.

Sesty den a mas skoro dve babky za 13 votu, to neni spatne na to ze steem je jeste jakz takz v plenkach.

pic

Steemit není dávno v plenkách, to jen Češi dorazili pozdě. Kdyby tě zajímalo, jak na to, mrkni sem: https://steemit.com/cesky/@godfish/steemit-po-cesku-i-prezouvat-se-nemusite

No uz je to pres rok a furt beta tak nevim no.. ja sam osobne pisalek nejsem takze se tu mozna chvilu zdrzim ale nevidim to jako nejaky steemflow... :D

No já třeba jsem na sebe zvědav. Možná pod tíhou argumentů pisálkem být začnu :-)

Ahoj lidi, znáte aplikaci esteem? Může být zajímavá pro Arboleťáky, kteří dávají přednost mobilním zařízením.

https://esteem.ws

#steem #czech

Někteří "kreativní" investoři v minulosti přemítali, jak investovat do Arboletu tak trochu jinak:

https://www.soom.cz/index.php?name=inzerce/show&typ=popt%E1vka&rubid=&page=&aid=262

:-) ten článek je už opravdu starý, z doby kdy se do Arboletu dalo dostat jen pomocí pozvánky od člena.

Zdravím Arboleťáky! Jsem v komunitě teprve měsíc, ale zatím absolutně nadšen.
Na steemit jsem se registroval dnes, zatím se mi to tu zdá nepřehledné, a musím naráz vstřebat hodně informací. Což už je v mém věku trochu problém. Poraďte, dají se tu nějak vyfiltrovat čeští a slovenští uživatelé?

Jak je psáno i na Arboletu ve foru připojuj se pomocí :
https://steemit.com/created/cesky
zde najdeš pár čechů časem to bude určitě lepší. Pak se stačí koukat na jejich odkazy kde si určitě i pokecáš.

Neboj, já se tu také ztrácím.. Zatím se mi nepodařilo přidat jediný příspěvek krom komentu.. :)

Ahoj, jsem tu také nový a je tu mnoho informací....

Tak už jsem tady taky, jsem nato zvědav :-) Jo a Arbolet je nejlepší a ať žije bitcoin :-)

Ať žije #bitcoin. Díky uživateli @zizelevak si zájemci o větší vhled do této problematiky mohou přečíst jeho český překlad knihy Mastering Bitcoin.
https://steemit.com/cesky/@zizelevak/cesky-preklad-knihy-mastering-bitcoin

#czech #cesky

Ahoj, také fandím Arboletu...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64453.36
ETH 3507.44
USDT 1.00
SBD 2.56