Sort:  

Teď by to ještě chtělo přezpívat do angličtiny, ať to má echo i za kopečkama... že bych začal dělat na textu?... :)

Klidně začni, já ,,englicky" neumím a iniciativě se meze nekladou.

No já chtěl přidat vlastní příspěvek, ale nějak mě bojkotujou obrázky. Vůbec nechápu, jak je vložit. Přes ten odkaz v editoru mi to nakonec píše chybu, že se špatně uložil.. Nevíte jak na to..??

Ve velkém okénku dole modré ,,selecting them" tam se zadává obrázek

Ten Steemit je děs bludiště na absolutně nezvyklý platformě .Sedím u toho hodinu a nevím zda budu mít čas studovat jak co funguje .

Taky se s tím peru, ale ono se to poddá :)

Stačí obrázek kopírovat a vložit do textu

jj to tady chybělo :) vcelku se mi song zamlouvá :)

Zdravím Arboleťáky, jinak super song

Ahoj arboleťáci, song je ok...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61833.67
ETH 2414.58
USDT 1.00
SBD 2.57