Hem para kazandıran, hem de hayat kurtaran ICO: ELIGE

in #bitcoin7 years ago

2018 yılında sık duyacağımız ICO araştırmalarımıza devam ediyorum, her proje kendi içerisinde ayrı bir teknoloji, ayrı bir özellik barındırıyor. Gerçekten önümüzdeki birkaç yıl içerisinde dünyada çok farklı teknik ve teknolojiler geliştirilecek, dünya artık tam anlamıyla kripto borsalarından fonlanan şirketleri konuşmaya başlayacak. Bilim alanında yapılan projeleri çok severek takip ettiğimi size daha önceki yazılarımda belirtmiştim. Bu yazımda ise, size çok başarılı bulduğum ve yıla damgasını vurabilecek bir ICO’dan bahsetmek istiyorum. Duyduğumda tamam bu proje tam aradığım proje dedim kendi kendime.

ICO’nun adı ELIGE. Proje hem size para kazandırmayı hedefliyor hem de siz para kazanırken hiç tanımadığınız başka bir insanın belki de hayatı kurtuluyor. Evet bende ilk okuduğumda nasıl olur dedim ama bu ICO bilgisayarınız açıkken size para kazandıracak, arka planda yaptığı tıbbi çalışmalarla bir başkasının hayatını kurtaracak. Nasıl mı? Şimdi biraz daha derinlemesine projeyi inceleyelim.

Yoğun iş temposu içerisindeyiz hepimiz. Bazen sabah ofise gidiyoruz bir işimiz çıkıyor ve gün boyu ofiste bilgisayarımız hiç bir işe yaramadan kapalı olarak kalıyor. Bazen de ofiste oluyoruz ama bilgisayarı kullansak bile kapasitesinin çok çok altında kullanıyoruz, yani mutlaka bilgisayarımızın boş anları oluyor. Mesela kendimden örnek verirsem, gün boyu bilgisayarım açık oluyor ama genelde birkaç programa girip internette gezinmekten başka hiç bir şey yapmıyorum. Bu sadece benim değil, hepinizin sorunu diye düşünüyorum.

İşte ELIGE, tam burada devreye giriyor ve size bir teklifte bulunuyor. Teklifi de oldukça tatminkar. Bilgisayarını yoğun kullanmadığın zaman yada hiç kullanmadığın zaman ELIGE tarafından üretilen programı çalıştır, sen para kazanırken biz senin bilgisayarın sayesinde İlaç Endüstrisine katkıda bulunalım. Ne kadar güzel düşünülmüş bir proje değil mi? Düşünen insanları bu ince düşünülmüş proje için tebrik etmek lazım.

Bu projeyi iyice okuduğumda 2 düşman ülkenin bile belki de böyle bir projeyle barışabileceği aklıma geldi. Proje hem bir teknoloji projesi hem de bir sosyal sorumluluk projesi.

Peki İlaç Endüstrisi ne yapıyor benim bilgisayarımı açık tutarak? Sorunun cevabı aslında çok basit, İlaç Endüstrisi gelecekteki projeleri sonuçlandırabilmek ve hastalıkların geçmiş ve geleceğini karşılaştırabilmek için çok yüksek miktarda bilgi işlem gücüne ihtiyaç duyuyor,, yani sizin bilgisayarınızda ilaç çalışmaları yapıyor. Bilgisayarınızı açık bırakıp programı arka planda çalıştırdığınızda sizinle birlikte büyük bir kitle de aynı işlemi yapıyor ve toplanan bilgiler bir havuzda saklanıyor. Bu havuz o kadar değerli bir havuz ki ortaya çıkan bilimsel buluşlar çok yüksek meblağlara satılıyor. Ünlü ilaç firmaları yeter ki değişik bir tedavi yöntemi bulunsun diye adeta sıraya girmiş durumda yeni bir formül bulunduğunda. Bu kadar hevesli olmalarının sebebi de bu tip deneylerin çok yüklü server maliyetlerinin olması. Projenin faaliyete geçmesiyle birlikte hem ilaç sektöründe faaliyet gösteren firmalar yüklü yatırım yapmamış olacak hem de kullanıcı bilgisayarını açık bırakarak para kazanacak.

Düşünsenize kanser hastalarına karşı server yetersizliği sebebiyle yapılamayan bir deney bu sayede yapılacak, insanlar sizin de vesile olduğunuz bir sistemle kanseri yenecek. Bunun herhangi bir mali karşılığı kesinlikle yok benim gözümde. Ayrıca yeni antibiyotikler bazı mikrobiyolojik deneylerle bulunuyor. Tabi bunlar için çok güçlü serverlarla sanal deneyler yapıldığını daha önce duymuştum. Projeyi çok beğendiğimi ve insanlığa fayda getireceğini düşünüyorum. Kripto piyasası bu gelişime kayıtsız kalmayacaktır. Bir anda bilgisayarlarını kiraya veren kuruluşları ilerde görürseniz hiç şaşırmayın.

Burada ne kadar para teklif edecekleri de elektrik tüketimi açısından çok önemli. Ülkemizde elektrik fiyatlarının çoğu Avrupa ve Asya ülkesine göre pahalı olduğunu duymuştum. Mutlaka proje ekibi bunu düşünmüştür. Bu proje global bir proje olduğundan farklı ülkelere farklı bilgisayar kiralama ücretleri teklifleriyle gideceklerdir diye düşünüyorum. Umarım projeyi sadece kendi şehirlerinde ya da sadece kendi ülkeleriyle sınırlamazlar. Dünya üzerinde bir çok organizasyon ile ortak çalışmalar yapılabilir, sosyal kesimlerden de ekibe insan davet edilebilir. Şöyle ki ekibin bir tarafı olayın sosyal tarafıyla ilgilenirken diğer tarafı bilimsel çalışmalarıyla ilgilenirse proje çok daha hızlı ilerleyecektir. Bunu ben düşündüysem elbette ki ekipte düşünmüştür diyorum ve bu konuyu da aklımdan çıkarıyorum. Bunu aklıma getirmemde ki sebep geciken projelerin tokenlerinin düşüş gösterebileceği gerçeği. Ama projede herhangi bir gecikme olacağını düşünmüyorum.

Mesela bu projeyi bizim Sağlık Bakanlığı’na teklif etseler büyük ihtimalle seve seve kabul edilir. Sadece Sağlık Bakanlığı değil bir çok kurum, şirketler hatta ev kullanıcılar bile bu sisteme dahil olacaktır. Gelişmeleri son derece dikkatli takip edeceğim bu proje ile ilgili ve bir yazı daha ilerde yazacağım.

Bu projenin tokeni ELG Token. İlk satış zamanı geldiğinde az önce de dediğim gibi tekrar bir yazı daha kaleme alıp piyasalarda ICO’ya karşı yapılan olumlu yada olumsuz yorumları bir kez daha paylaşacağım.

Şimdi projenin tokeni ELG’nin ne kadar üretileceği ve projenin maliyetini biraz inceleyelim. Ethereum platformunu kullanacak ELG Token 100 milyon adet üretilecek. Ön satışta çeşitli bonusları bulunan proje, 2019 yılında tam kapasite faaliyete geçmiş olacak.

Projede 1 ETH= 1000 ELG olarak piyasalarda ilk işlem fiyatı. Ama yükselme ihtimali çok yüksek borsaya girer girmez ELG’nin. Çünkü teknolojik projeler gerçekten çok talep gören ve bir anda tahta kapatabilen potansiyele sahip yatırım şanslarıdır.

Yol haritasını biraz inceledim. Proje 2017 yılının 3. çeyreğinde bulunmuş. Hemen çalışmaya başlamış ekip konu üzerinde ve çalışmalar planlamalar yapılmış. 2018'in ilk çeyreğinde ilk önce bir reklam programı ve akabinde 20 Ocak’ta ön satışa başladı. Program 31 Ocak’ta sona erecek. Kısa süre içerisinde biteceğini düşündüğüm bu satışı ben kaçırmadım bir miktar ELG aldım. Yine bu yılın 2. çeyreğinde teknik düzenlemeler ve ELG’yi borsalara sokacak ekip. Daha sonra ELG’nin yanına bir de fork tarzı bir durum olacak sanırım. ELIGE isimli bir token daha hazırlığı var whitepaperda. 2018 yılı üçüncü ve dördüncü çeyreğinde son hazırlıklar tamamlanacak ve 2019 yılının birinci çeyreğinde yani önümüzdeki yıl Ocak ayında gazetelerde bu projeyi duyacaksınız. Proje gayet güzel planlanmış 2020, 2021 ve 2022 yıllarına yayılmış durumda. Umarım cep telefonu üzerine de ilerde projenin devamını yapabilirler, çok daha fazla kullanıcı bulabilirler. Kimbilir belki de düşünülmüştür ve çalışmalara başlamışlardır.

Takım ile ilgili bir takım araştırmalar da yaptım. Pavel Abrakras bu güzel projenin CEO’su. Vitali Koshura, Denis Untevsky, Valery Kashpruk, Yuriy Maevskiy, Irina Kobec ve Alexander Panchenko bu güzel projenin ekibi. Genellikle Amerika Birleşik Devletlerinde yaşayan bir ekip. Ekipte bir Singapur, bir de Norveç’li üye var.

Projeyi şuanda çok duymamış olabilirsiniz ama ilerde çok duyacağınızı şimdiden belirtmek istiyorum. Ben bir miktar yatırım yapma kararı aldım bu ICO’ya. Takip listenize eklemenizi öneriyorum. Ön satış başladı bu yazıyı kaleme alırken.

Aşağıdaki adreslerden proje ile ilgili daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

· Website: https://www.elige.re/

· Facebook: https://www.facebook.com/groups/elige.re/

· Twitter: @Elige_Re

Bol kazançlar dilerim.

NOT: Yukarıdaki tüm bilgiler bireysel öngörüm olup, herhangi bir yatırım tavsiyesi içermez.

https://medium.com/@cryptohaber/hem-para-kazand%C4%B1ran-hem-de-hayat-kurtaran-ico-elige-449107fdab53

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60700.74
ETH 2389.90
USDT 1.00
SBD 2.64