You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bitcoin will rise, but what then....?

in #bitcoin6 years ago

fghh.jpg

سلام
برخلاف بقیه دوستان چیزی که من از کل مارکت کریپتو درک کردم این بود که به چارتها از دورتر نگاه کنم و چند ماه و یا چند روز رو ملاک قرار ندم، مسلما احتمال یک پامپ به زودی هست و همونقدر هم امکانش هست که از این خطی که داره میره کمی پایینتر بریزه و بعد طی یک سال و یا دو سال برگرده بالا دوباره، تمام این پامپ و دامپهای کوچیک به نظر من تا مدت طولانی نداشته باشن در روندشون فایده ای ندارن، برای همین به نظر من از مقیاس کم نمیشه مقیاس زیاد رو پیش بینی کرد

Sort:  

that's a very true point, looking at the big picture.
but a day trader should have the big picture (trend) in mind, but act in the daily or even hourly time frames. this is his/her job... you probably prefer the long term positions.

thanks for commenting
p.s. I enjoy your records 😉
p.s. 2. انگلیسی می نویسم که همه مخاطب هام متوجه بشن. ممنون از وقتت

متشکرم، من هم باید انگلیسی مینوشتم :D
I agree with you mate :) , my idea was more for long term, and you are surely right about the short term, also thanks for the kind feedback about my musics, its your kindness :)

keep rocking 😉✌

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45