Freebitcoin. Evet gerçekten Ispatlanmış

in #bitcoin6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar. Bende ilk bitcoin ismini duyunca sizler gibi nasıl kazanılacağımı araştırdım. Ve gördüm ki internet dünyasında bedava BTC verdiğini iddia eden sitelerin %90 ı ponzi çıktı. Taki alp ışık ile tanışana kadar. Ilgili arkadaşlar bu ismi hemen tanıyacaklardır.
Türkiye de bitcoin sistemini tanıtan arkadaş diyebilirim. Daha sonra dünya çapında trevon james ile tanıştım ki muazzam birisi.Neyse konunun özüne dönersek olay şu;
Screenshot_20171123-110653.png
Alp isiktan bedava btc veren oyun öğrendim ve oynadım cok fazla olmasa da kazandım ve ödeme aldım. Trevon james ten ise bedava bitcoin kazandiran siteyi öğrendim ve oynamaya başladım.

Siteye herhangi bir ücret yatırmıyorsunuz. Bu siteyle ilgili faydalı olabilecek türkçe bir yazı buldum ve paylaşmak istedim. İnanan ve vakti olan arkadaşlara bol kazançlar dilerim.

Eklediğim linkte her şeyi ayrıntılı anlatmaya çalıştım.
Üye olmayı düşünen arkadaslar için referans kodum https://freebitco.in/?r=9856835

http://www.isvepara.net/bedava-bitcoin-kazanma/

Sort:  

Bu site çok küçük rakamlar veriyor hesabınıza çekmeniz için uzun bir vakit ilgilenmeniz gerekiyor diye biliyorum. Tabi six daha iyi bilirsiniz. Ben çok vakit geçirmedim.

Bu arada steemit üzerinde refaranslı link çıkışları hakkında duyurular görmüştüm ama pek kullanmadığım için okumadım. Yasak olabilir diye düşünüyorum. Sorun yaşamamak için kurallara bir göz gezdirmenizi tavsiye ederim. @damla nın profilinde olması lazım refaranslı link çıkışıyla alakalı bir konu.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97