STORM Token. Strategia 1 dolara.

in #bitcoin6 years ago

STRATEGIA JEST WERSJĄ POKAZOWĄ.

Pierwszą strategię jaką chciałbym zaprezentować jest strategia "Storm jeden dolar". Nazwa wymyślona teraz,bez specjalnej analizy. Token do transakcji wybrany na podstawie warunków, które nakreśliłem sobie przy tworzeniu strategii. Opiszę te warunki w następnych postach, w miarę jak będą pojawiać się zapytania zainteresowanych.

Strategię ( transakcje) będę przedstawiał na bieżąco więc każdy zainteresowany może z niej korzystać do woli.
Pierwszy warunek to zasilenie konta na giełdzie, która obsługuje token Storm.
Najlepszą giełdą na ten moment jest giełda BINANCE ponieważ oferuje aktualnie najniższą prowizję transakcyjną.
Kwota dla całej strategi, to dzięki tej giełdzie ok. 0,40 USD ( na dziś ) więc może ją przetestować każdy. Nawet za darmo (w następnych dniach opiszę jak) Można oczywiście używać wielokrotności tej kwoty. Należy jednak pamiętać, że rynek kryptowalut jest bardzo ryzykowny i nie należy inwestować więcej niż możesz stracić.

Warunki podstawowe do spełnienia, jakie przyjąłem do prowadzenia strategii:

  1. Rejestracja konta na https://www.binance.com/?ref=27803581 (mój link referencyjny, nieobowiązkowy)
  2. Wpłata równowartości ok. 0,40 USD (40 centów) i wymiana na token BNB (Binance Token)

Ryzyka dla strategii:

  1. Upadek giełdy ( w przypadku trzymania zakupionych tokenów na własny portfelu, ryzyko znika)
  2. Upadek projektu, którego przedstawicielem jest token, którym handlujemy. ( w następnych postach będę opisywał jak minimalizować to ryzyko)

Miłym wsparciem dla mnie będzie rejestracja na giełdzie Binance z mojego linku referencyjnego https://www.binance.com/?ref=27803581 nic to nie kosztuje, a pozwoli z czasem wzbogacać materiały jakimi będę mógł się dzielić.

Wszystko co będzie zamieszczane na tym blogu jest do wykorzystania bezpłatnie, jednak z zachowaniem rzetelności.

Sort:  

Interesujące. Niestety mój głos jest jeszcze niewiele wart, więc nie mogę Cię wspomóc. Ale szczerze pozdrawiam i czekam na następne artykuły ;)

Spoko. Mam nadzieję, że w przyszłości to co napiszę się komuś przyda. Jeżeli wywoła jakąś dyskusje to też będzie fajnie. Reszta jest "wtórna" :) Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43