You are viewing a single comment's thread from:

RE: Watch out Linkedin, a blockchain solution is coming to chase you

in #bitcoin6 years ago

Ik had nu pas tijd om dit door te lezen 😩😥

Hou je ons op de hoogte van wanneer het daadwerkelijk start?

En wat gebeurt er eigenlijk als ik deze oude post nog upvote? Dan is mijn upvote zeker gewoon verloren?

Sort:  

Yep! Vote gaat verloren!
Zal je op de hoogte houden. Deze week met de marketplace van Snovio wel 24 snov verdient!
Staat ook ergens een post van me!

Maar je hebt nu geen idee hoeveel die snov ooit waard worden, toch?

Ik heb nog ongeveer 1 week aan feed door te lopen. Ik denk eerlijk gezegd dat ik dat niet ga doen. En dat ik enkel de posts van circa 3-5 Steemonians ga bekijken.

Inmiddels ben ik gelukkig bijna bij. En heb ik al mijn geld aan bid bots uitgegeven 😀

Dat klopt. Maar dat hebben we eigenlijk net alle crypto’s, niet?
1 Snov is nu €0,02 waard. Maar als we niets proberen dan blijft het 0.

Bidbots vor de posts of comments?
Tha, een hele week bijlezen is niet niks! Zou ik eerlijk gezegd ook niet aan beginnen!

Ik gebruik ze eigenlijk enkel voor comments. Want anders moet ik wel heel erg veel posts schrijven.

Ik post altijd zo'n 5 minuten voor het einde vd voting round zodat ik Max 5% aan curation kwijt ben.

En ik zag dit een beetje als noodzakelijke test. Puur op gevoel heb ik het idee dat je nu makkelijker geld kan verdienen aan de bots dan een paar weken geleden. En ik kan nog wel een beetje extra gebruiken om binnenkort mijn curation strategie te testen met 1,000 SP.

Naar die test van mijn curation strategie met 1,000 SP?

Beide. En de text to speech en de curation!

Lachen dat de aardige bot even langs kwam. Zou je daar zelf enige invloed op kunnen uitoefenen?

Behalve natuurlijk veel posten. Want dan dwing je een klein beetje geluk af. Ik denk dat hij ook 1-2 keer bij mij langs is geweest met zijn upvotes.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68500.64
ETH 3751.22
USDT 1.00
SBD 3.65