Sort:  

Never thought of that , crypto with an inheritance... But I think it will be more and more while crypto get;s more 'normal' ....

YES but you have to be sure someone knows you have/had crypto ! So Thats Why the notaries get New questions about that. In nl is het wel raar want ze mogen je niet helpen omdat ze niet helpen aan ontduiking maar een testament heb je ook om te laten weten wat je hebt dacht ik😬maar daardoor loop je meteen aan tegen die 30%

Het is natuurlijk nog steeds een grijs gebied en ook de overheid heeft nog niet alles op orde. Een notaris zal zijn handen er niet aan willen branden denk ik... Totdat er duidelijkheid is over hoe en wat...En inderdaad als je het testamentair (mooi scrabble woord) vast laat leggen is het toch bekend :)....

Dat is het zeker...maar goed, op zich wel gewend van onze overheid...vaak achter de feiten aan lopen met dat soort dingen....heel typisch..

Kan jij niet zingen of een instrument bespelen trouwens? :) Ben nog op zoek naar een paar Steemit muzikanten voor een leuk experiment... :)

Tuuurlijk kan ik zingen...... in een ruimte van 1x1 met water uit het plafond 😬 maar ik kam het experiment vastleggen of fotograferen!

Das wel een hele slechte studio als het water uit het plafond komt hahaha... Das overigens wel de bedoeling, dat de muzikanten de opname filmen om deze later in elkaar te monteren om zo een heel nummer te krijgen met alle muzikanten...

Ehhhhh ik ga er overna denken😬

Jaaaa leuk joh !!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61659.88
ETH 2579.99
USDT 1.00
SBD 2.55