Youtube'da Canlı Yayın Deneyimim

in #bitcoin7 years ago

Merhaba,

İlk defa başka bir arkadaşın Youtube kanalına canlı yayın ile dahil oldum. Bazı teknik sorunlar yaşadım fakat tecrübe oldu :) Bitcoin ve Blockchain konuları hakkında yaklaşık 2 saat sohbet ettik. Bilebildiklerimizi aktarmaya çalıştık, umarım faydalı olur.

Sort:  

Videolarını severek izliyoruz Alp kardeşim. Paylaştığın değerli bilgiler için teşekkürler!

Çok güzel bi muhabbet olmuş.

Muhabbet güzeldi. Faydalı bir video ama seninde dediğin gibi teknik sıkıntılar vardı.

Videoya sonradan baktım.Canlı izlemiş olsaydım şu soruyu sorardım..POS-a geçmek etheriuma neler katacak?İyi ve kötü yanları ne olur Eth için?
Cevaplarsanız sevinirim...

23 kasimdaki toplanti hakkinda detayli bilgi verirmisin abi ben gaziantepteyim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60209.45
ETH 3212.30
USDT 1.00
SBD 2.43