Sort:  

Sevgili Alp, çoğu insan senin video serin sayesinde Steemit ile tanıştı, para kazandı. Şimdi de insanlara para çekmeyi öğretiyorsun. Çok iyi birisin, ömür boyu mutluluklar 😊

Alp süpersin, bizimkiler de burada daha çok yoğunlasırsa mükemmel olur. teşekkürler ellerine sağlık.

Merhaba Alp bey, öncelikle steemit ve blockchain teknolojisi hakkında verdiğiniz değerli bilgiler için teşekkür ederim. Nacizane düşüncem odur ki; sizin bu değerli ve kaliteli paylaşımlarınızın steemit te hak ettiği değerlere gelmesi gerekir. Yani bu önemli paylaşımlarınızın size iyi bir kazanç sağlaması gerekiyor...

çok güzel ve açıklayıcı bir video olmuş gerçekten

Alp hocam selamlar,
Steemit'i daha önce duymuştum ancak youtube videolarınız sayesinde detaylı öğrenme fırsatım oldu ve gerçekten çok olumlu bir proje olduğunu düşünmeye başladım. Ben de kendi profilimi yarattım ve kısa zamanda içerik üretmeye başlayacağım. Teşekkürlerimi iletmek istedim :)

Parti kur oy verelim Alp reis
Ergencesi bı tarafa bu adam Dünya üzerinde bitcoin ve teknolojisi söz konusu ise bilgi birikim olarak abartisiz ilk 5 tedir.
Herkes herşeyi öğrenebilir ama herkes öğretici olamaz adamın tek videosu ile insan bilgiyi resmen emiyor .

Merhabalar, Steemit ile çekmiş olduğunuz video serisi sayesinde tanıştım. Bunun için teşekkür etmek istiyorum. Resteem konusu ile ilgili olarak da bilgi verebilirseniz faydalı olacaktır.

Merhaba Alp bence bu konuda gayet başarılısın. Resteem konusunda Bilgi verebilirmisin Paylaşımların için teşekkür ederim.

Alp bende seni merakla takip eden birisiyim. İnsanlara gerçekten yardımcı oluyorsun. Steemit'i tanıtman bir yana aynı zamanda alt coin borsalarını insanlara tanıtırken alım satım konusunda küçük dahi olsa birşey söyleyip yönlendirmek istemiyorsun. Ben senin yaptıklarını gerçekten çok takdir ediyorum. Yolun açık olur inşallah

Merhaba Alp ben steemit te bi yaz kopyalayıp biraz değiştirip yeniden yayınladım baba bir mesaj geldi işte bu yazının benzeri bulundu diy.
O yazıyı silemedim veya mesajı silemedim yardımcı olabilşrmisiniz.

selamlar alp meslektaşız bende youtuber ım ve bitcoin işini öğrenmeye çalışıyorum youtube dan geldim kardeşim hayırlı günler dilerim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53406.14
ETH 2398.08
USDT 1.00
SBD 2.15