Segwit2X Nedir? [Video]

in #bitcoin7 years ago

Merhaba,

Segwit2X hakkında çok fazla sayıda soru gelmişti, bu konu hakkında detaylı bir video hazırlamaya çalıştım. İyi seyirler.

Sort:  

Teşekkürler Alp abi, yine güzel bir video
bitcoin hakkında öğrendiklerimin yarısı senin sayendedir.
Alp abi sormak istediğim bir soru var. Forklar bu hızla devam ederse bitcoine zarar vermez mi? Bir yandan bitcoinin fee ve transection sorununun çözülmesi, bitcoinin günlük yaşamımıza dokunması için gerekli olduğunu düşünüyorum. Diğer yandan ise her kafadan ses çıkması bana decentralized fikrini sorgulatıyor. Ethereum tüm forklarını sorunsuz hallediyor bitcoin ise ayda bir değişik bir şeyler doğuruyor.

türklerin az oldugu bir websitesi steemit birbirimize destek olalım takipleşip etkileşimi artıralım lütfen

Üstad, eline sağlık. Yine güzel bir video olmuş.
Turkish Coffee başlığında, kahve şenliği var. Seni de bekleriz ;)

Youtube'den de takip ettiğim paylaşımlarınızı beğendiğim bir arkadaşsınız. Bu yolda devam edin. İzlemekteyiz.

thanks for sharing

bitcoin hakkında hansı sorularım varsa burda bulurum, teşekkürler))

Youtube dan gördüm geldim. :)

Öncelikle bizi Steemit'ten haberdar ettiğin için teşekkür ederim.Daha hangi konularda sana teşekkür edeceğimi sayamıyorum,iyi ki varsın,yakın zamanda daha fazla başarı yakalayacağından eminim.Aynı çizgide devam etmen dileklerimle,dualarım seninle.

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55214.91
ETH 2471.87
USDT 1.00
SBD 2.24