Kazandığı Paranın Büyük Bir Kısmını Kullanıcılarına Dağıtan Bitcoin Borsası

in #bitcoin7 years ago

Sort:  

Sizin sayenizde buradayım. 2 ay önce paylaştığınız video ile başlamıştım. Çok teşekkür ederim. Uzun zaman sonra döndüğünüze sevindim :) Paylaşımlarınızı takipteyim.

Videolarını izledim ve şu an buradayım.İçeriklerinin devamını bekliyoruz. Teşekkürler :)

Kayıt oldum,bitcoin ile alabileceğimiz bir çok önemli altcoin yok ama zamanla gelir herhalde. Paylaşım için teşekkürler👍👍

Paylaşımlarınız çok şeffaf en ufak reklam kokan haraket yok aynen böyle devam

Çektiğin Videolar çok kaliteli ve çok açıklayıcı teşekkürler Alp kardeşim

tşkler...

Teşekkürler Alp

Alp kardeş seni tebrik ediyorum. Bitcoin konusunda insanları aydınlatmada kalmıyorsun hiç bilgisi olmuyana ışıkta tutuyorsun çok iyi yoldasın.. Başarılarının devamını diliyorum.

Burda yazdıgımı gören ve okuyanlar arada bitcoin ve altcoinler hakkında TÜYOLAR verecem yabancı kazanıyor neden türk milletide kazanmasın. Şimdi burda ki arkadaşlar madem kazanıyorsun neden burdasın der gibiler bu da benim hobim diyelim. Yabancılar kazannıyorlarda türkiye neden kazanmasın..

bilgilendirici bir video olmuş teşekkürler :) geri dönüşlerini bekliyorum profilimde

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66794.56
ETH 3501.55
USDT 1.00
SBD 2.71