Sort:  

Alp hem duruşun hem insanlara birşeyler anlatma ve bilgilendirme çaban takdire şayan severek takip ediyoruz 👍

Sayenizde başlamış olduğum bu yolda çok güzel insanlarla karşılaştım, çok güzel bilgiler edindim ve sosyalleştim, iyiki sizin videolarınızı izleyip bu platforma dahil olmuşum. Çok teşekkür ediyorum güzel anlatımlarınız için😃

Başlamış olduğunuz bu yolda size başarılar dilerim.

Teşekkür ederim ☺️ sayfamdaki yeni başlayanlara destek olmak amaçlı postuma beklerim. 😃

Sayende bende başladım Alp IŞIK

Eline ağzına sağlık Alp bey tebrik ederim güzel bir program olmuş. Steemit botları hakkında bilgin varmı? Varsa ne işe yarıyor nasıl çalışıyor?

Bitcoin'in satın alamadığı anlar vardır.
para.jpg

Alp senin sayende Steemiti tanıtım ve çözdüm Teşekkür ederim kendi adıma.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71