Sort:  

Hocam ara sıra sizi burada görmek iyi fakat bunun her daim olmasını dilerim. Bilgilerinizle bizi yine aydınlatıyorsunuz.

@bitcointr Yaşanan şu anki durgunluk dönemi kripto paralara olan güveninizi nasıl etkiliyor? Açıkçası ben bütün piyasanın kontrolünün 100% büyük balinalarin kontrolünde ve keyfiyetinde olduğunu düşünüyorum. Bu kadar kârsiz bir piyasadan da yakın zamanda cikacaklarini tahmin ediyorum.

merhaba bitcoin ile yeni yeni ilgilenmeye başladım, kitap, internet videoları gibi yollardan öğrenmeye çalışıyorum, sizden isteğim hangi masaüstü cüzdanı kullanmalıyım nereden nasıl alabilirim gibi sorular aklımda oluşuyor bunun için önerebileceğiniz siteler videolar yada kitaplar var mıdır? Ayrıca bitcoin ile sormak istediğim bir diğer soru ülkeler neden bitcoine geçmek isterler evet blockhain teknolojisi çok iyi ve kuvvetli geliyor fakat ülkeler devalüasyon veya enflasyon gibi sıkıntılar ile karşılaştıklarında yada farklı sorunlarla merkez bankası piyasaya müdahale edebilir fakat bitcoin piyasasında bu müdahaleler güçleşir devletler bunu nasıl veya neden kabul edeceklerdir?

amazon alibaba ebay gibi online pazar yeri hizmeti veren platformlar kripto para ile satış hizmetine başlar mı ? veya neden hala başlamadılar ?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62094.36
ETH 2436.39
USDT 1.00
SBD 2.50