Blockchain Summit İstanbul Hakkında

in #bitcoin7 years ago (edited)

Merhaba,

Türkiye'de ilk kez düzenlenicek olan Blockchain Summit İstanbul'a konuşmacı olarak katılmam için gelen teklife olumlu yanıt vererek konuşmacılar arasında yerimi aldım. Etkinliğin bireysel katılımcılar için ücreti 750 TL olup bu fiyatı benim belirlemediğimi bildirmek isterim. Konuşmacı olarak katılacağım bu etkinlik için herhangi bir ücret almadım, almayacağım.

Youtube kanalımda katıldığım etkinlikleri imkan olması durumunda (izin verilmesi ve upload hızının yeterli olması) zaten canlı yayın ile yayınlamaya çalışıyorum. Canlı yayın yapamadığım durumlarda ise etkinliğin yine izin verilen bölümünü kameram ile kaydedip Youtube kanalımda yayınlıyorum.

Etkinliğin fiyatına tepki vermek amacı için konuşmacı olarak katılmamak yerine burada yaşanan gelişmeleri Youtube ve Twitter hesabımdan paylaşmayı kendime bir görev olarak görmekteyim.

Etkinliğin resmi sitesine buradan ulaşabilirsiniz.

http://www.blockchainsummit.istanbul

Saygılarımla

Alp IŞIK

Sort:  

Yoksa blockchaini çoktan keşfetmiş steemitteki arkadaşlara davetiye mi geliyor nee? Öyle duydum sanki. Biri davetiye dedi. Geliyor dedi. Değil mi sayın fizyoterapistim @myego13? :D (bilemedin 4-5 davetiye ya en fazla)

Ahh!! ama siz çok iyimsersiniz dostum :-) Bitcoin almış başını gitmişken, böyle bir davetiye piyango bileti olur sanki;-)

Yok yok iyi şeyler olacak hissediyorum, davetiye mi o? :P

Fiyat gerçekten çok fazla, burada amaçlanan ne pek anlayamadım. Mesleğimle ilgili katıldığım uluslararası kongreler bile 200€ olduğunu hatırlamıyorum. Madem 750 TL ücreti 0.05 Bitcoin olarak yazilsaydi, göze daha az gelirdi ilk bakışta, hem konuya daha uygun bir birim kullanılmış olurdu. Bu vesile ile sizede başarılı sunumlar dilerim.

👏👏👏 başarılar

Bitcoin'in tabana sıradan halka ulaşması için bu ve buna benzer etkinlikler önemli . Fakat bu katilim ücretleri ile sonuç almak imkansız.

Herhalde Bitcoin özgürlük mü yoksa yatırım mı demişler ve cevabı sanırım almış olduk bu fiyattan, parası olmayan adam yatırım yapamaz mantığı ile hareket etmişler, sanırım. Eğer tüm dünyada bu mantikla olacaksa bu işler, zenginler kulübünden öteye geçemez ve yine centralize olur...ironik!

Fiyatlar biraz pahalı evet ama;
konu para ve isimleri görüyorsunuz zaten hatırlatmama gerek yok. Bu karenin parkta ücretsiz toplanmalarını beklemiyorduk sanırım. Alp e canlı yayın için izin vereceklerini bile zannetmiyorum.

bu fiyatla ceo'lar katılımcı ceolara sunum yapar, dağılırsınız :D

Bu fiyat bireysel teknoloji meraklılarını soğutur.İlk defa düzenlenen etkinlik ücretsiz olmalıydı.Daha sonrakiler belli bir ücret alınabilirdi.Burda işin öncüsü kişilerin daha blockchain teknolojisi çok yeniyken bunu direk kazanca çevirmeleri pek olmamış:(

@marvelllouss Steemiti yeni kullanmaya basladınız sanırım, hosgeldiniz. Steemit Türkiye Topluluğu' nun discord kanalına katılabilirsiniz azizim. Steemitle ilgili aklınıza gelen her türlü seyi sorabilirsiniz burada.

https://discord.gg/xX5Neq

ayrıca sık sorulan sorular ve post paylasımları gibi faydalı kanallara da buradan ulasabilirsiniz.

Alp helal kardeşim, başarılar.

Böyle önemli bir etkinlik tabana ulaşmak için iyi bir fırsat fakat böyle bir etkinliğe katılma fiyatı tabanı bırakın bu işin içinde yıllarca olan insanları bile aşıyor. Etkinliği organize edenlerin kar amacıyla yapmış olmaları gerçekten çok üzücü. Alp bey ( @bitcointr ) ücret almadığınızı söylemişsiniz dahada acı bir durum konuşmacıların emeğine bile saygı duyulmamış. Bu kadar parayı Blockchain gelişiminde katkı için mi kullanacaklarmış çok merak ettim.

@orhanseyhan Steemiti yeni kullanmaya basladınız sanırım, hosgeldiniz. Steemit Türkiye Topluluğu' nun discord kanalına katılabilirsiniz azizim. Steemitle ilgili aklınıza gelen her türlü seyi sorabilirsiniz burada.

https://discord.gg/xX5Neq

ayrıca sık sorulan sorular ve post paylasımları gibi faydalı kanallara da buradan ulasabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59035.93
ETH 2519.79
USDT 1.00
SBD 2.47