Blockchain Summit İstanbul

in #bitcoin6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Blockchain Summit İstanbul'da konuşmacı olarak yerimi aldım. Etkinliğin tamamı profesyonel video kamera ile çekildi fakat daha sonra yayınlanacak. Ben Youtube hesabımdan kendi sunumumu canlı yayın yaptım, tekrarını buradan izleyebilirsiniz. Canlı yayın olarak kaydedildiği için görüntü ve ses kalitesi düşük, kaliteli HD versiyonu elime geçince etkinliğin tamamını Youtube kanalıma yükleyeceğim.

Sort:  

Tebrikler başarılarının devamını beklerim bu arada Alp hocam ya benim bi türlü power gücüm yükselmedi (25) de kaldı nasıl yükseltebilirim yazarsanız çok sevinirim saygılar.

Ses net değil anlaması zor. Youtube kanalından mutlaka izlicem. Alp elin değimişken steemit te kazandıklarmızı nasıl btc çevirip hesabımıza çekeceğimize dair video çeksen. Başarılarının devamını dilerim

https://blocktrades.us/unregistered_trade/steem/btc adresinden steem => btc dönüşümü yapmak üzere transfer adresi elde edip daha sonra profilinizde steem bakiyesi yanındaki menüden elde ettiğiniz steem adresine gönderin. Tranfer yaptıktan sonra bozdurularak adresi alırken belirttiğiniz btc adresine gönderilir.

Selam, kaliteli versiyonu sonra yüklenicek. Steemit video serisini vakit bulunca tamamlayacağım.

Umarım başarın giderek artar. Senin kanalında gördüm steemiti. Çok faydalı bir kanalın var.

Teşekkürler

Teşekkürler, sayenizde blockchain konusunda bilgimiz artıyor. Emeğinize sağlık.

Alp Bey bitcoin ve blockchain teknolojilerine yeni takip etmeye başladım
bu konuda sizin sıkı bir takipçinizim
öğrencilik yıllarında aldığınız kararla hedefinize emin adımlarla ilerliyorsunuz tebrikler.
Benimde kafamda bir projem var sizinle tartışmak isterim mail adresinizi bildirirseniz sevinirim.

Oooo Alp bey :D Steemite sizin videolarınızdan izleyerek gelmiştim ama sizin profilinize girdiğimde son gönderiniz 15 gün önce idi. Bıraktınız sanmıştım. Sizi tekrar görmek güzel :)

Orjinal kaliteli video yu sabirsizlikla bekliyorum. Youtube da canli yayin sirasinda takip ettim aynen ses kalitesi dusuk oldugu icin konusmalarin anlasilmasi zordu. Ilk baslardaki konusmalar iyiydi ancak git gide anlasilmamaya basladi. Tekrar basarilar diliyorum.

Alp. Bu sekilde devam btc yi turkiyeye sen tanittin tubitak ta kesfedip faydalanir isallah senden

steemit de youtube de yollarını gözler olduk alp bey :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01