Blockchain.info Cüzdanınızı Kontrol Edin! (BitcoinCash Gelmiş Olabilir)

in #bitcoin7 years ago

Blockchain.info kullanan arkadaşlar eğer 1 Ağustos'dan önce cüzdanınızda Bitcoin varsa BitcoinCash kazandınız, kontrol edin.

Ben Ledger'da tuttuğum için kontrol edemiyorum. Settings (ayarlar) kısmından ulaşabileceğinizi yazıyor. Bitcoin miktarınız kadar kazandınız.

Şu anda Bitcoin tutuyorsanız Blockchain.info üzerinde BitcoinCash gözükmez, 1 Ağustos öncesinde tutmanız gerekiyordu, çok geç verdiler...

Umarım bu yazdığımı görerek kontrol eden en azından birisi montun cebinde para bulmuş gibi sevinir. 1 BitcoinCash = 310$ civarında

Sort:  

Ben de bir kısım BTC blockchain.info'da tutuyorum, hard fork olduğunda bir ton uğraşıp, private key'lerden Bitcoin Cash cüzdanına import yapıp, öyle edinmiştim. hakikaten şimdi çok geç oldu.

Güzel haber :)

Olsaydı keşke :)

Cüzdan boş :D

Şanslı çıktım o dönemde atıp unuttuğum cüzi bi miktar btc vardı blockchain.info walletimde. Haber üzerine girip baktım değeri düşmüş olsa da yüzümü güldürdü

VERY SUCCESSFUL WORK.

I like Bitcoin

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87