Sort:  

Sayende steeme geldim, seni göremedim sonra. Hoş geldin bitcoin mevzularınla birlikte :)

Alp bey sayenizde bende steem li oldum. Para kazanmak bir yana sosyal ortamı da güzel. İyi vakit geçiyor.

Bizi steemit'e üye yapıp gittin diye düşünmüştük :) tekrar dönmen harika.

Alp bey sizin videolarınızda bahsettiğiniz yöntemlerle kendi tercihlerimle 100-TL ile BTCTURK sitesinden ETH aldım. Tabi önce PAPARA'ya para yatırdım. 100-TL ile başladığım maceramda önce banka 3- TL havale ücreti aldı. Daha sonra BTCTURK'ten 97-TL karşılığında ETH aldım. Bu parayı BLOCKCHAİN gönderdiğimde benden bir kez daha komisyon aldı. SHAPESHİFT sitesi yardımıyla ETH RİPPLE çevirmek için BLOCKCHAİN den parayı gönderdiğimde komisyon kesti. İlk çevirme işleminde TOAST WALLET Tag kısmını hatalı yazdığımdan gönderdiğim ETH geri döndü. Geri döndüğünde ne göreyim ! Yine komisyon kesilmiş hem de hem BLOCKCAHİN hem de SHAPESHİFT tarafından. En sonunda TOAST WALLET a ETH-RİPP yapıp gönderdim. Hak geçmesin diye TOAST WALLET'ta komisyon almış. Kısacası 100-TL ile başladığım macerada hesabımda şuan 56-TL var. Kripto parada olsa kazanan yine aracılar sanırım. Bu konu ile ilgili bir video çekerseniz yatırım yapmak isteyen insanlar için sanırım faydalı olur.

video için teşekkürler baya bilgilendirici oldu bu.

Bu paylasimiz icin tesekkurler bilgilendirici

Youtube üzerinden takip ederek sayende buraya gelmiş bulunmaktayım. Başarılar diliyorum.

Selam Alp Hocam videolarını izleyerek başladık teşekkürler takipçiniz kolay gelsin :) Tr kullanıcılarının artmasını bekliyoruz :)

kardeşim selam sayende bende steemit çi oldum beraber kazanmaya ve kazandırmaya diyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63519.79
ETH 3073.58
USDT 1.00
SBD 3.82