Bitcoin - 24 Mayıs 2018 (Teknik Analiz ve Panik Satışları)

in #bitcoin6 years ago

Merhaba arkadaşlar. Sözü çok fazla uzatmadan acil olarak konuya girmek, bitcoin yatırımcısına birkaç önemli bilgiyi aktarmak için steemit'e girip paylaşmak istedim. Şu an bitcoin'e yatırım yapıp panikleyen çok fazla insan olduğunu biliyorum. Gerek çevremden çok sayıda mesaj, mail ve telefon almam ve gerekse son iki gündür yazılıp çizilen yorumlar olsun. Kısa bir giriş ile can kulağıyla izlemenizi istediğim şu videoyu sizlerle paylaşıyorum. Çevrenizde panikleyen yatırımcıların hata yapmaması, zararına satışta bulunmaması için bu postu incelemesini arzu ederseniz önerin. Ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar fazla iyiliğimiz dokunabilir.

Dip not: yatırım tavsiyesi değildir. Sadece takipçilerim ve yatırım yapan insanların zarar etmemesi için acil olarak kaleme alınmıştır.

Dip not 2: youtube kanalını şahsen tanımıyorum, yaklaşık 3 aydır takip ediyorum. Analizleri doğru ve kaliteli olduğu için sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.

Sort:  

Güncelleme: 24 Mayıs 2018 17.15
USD/TRY 4.74
BTC/USD 7.487

Şu an ikinci destek aşılmış durumda. Panik satışları devam ediyor. Zararına satış yapmadan sakin kalabilen, soğuk kanlı olmayı başaranlar kazanabilir.

Ekleme: Yatırım tavsiyesi değildir, her zaman kendi araştırmanızı yaparak alım-satım (trade) yapmanız en doğrusu olur.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87