Öğrenme, Anlama ve Anlatma Çabası

in #bitcoin7 years ago

1 FtgWt-D8TPcWRYdPff9dHg.jpeg
Bundan 3 sene evvel bir vesile ile 0,09 BTC kadar ilk kripto paramı satın almıştım. O zamanki ederi 100 TL’idi. O tarihte riske edebileceğim çok param yoktu ve ben bitcoin aldıktan sonra ederinin neredeyse yarı yarıya düşmesi ile de riske edecek çok param olmamasına sevinmiştim.

Gel zaman git zaman bu yazıyı yazdığım tarihten bir sene kadar evvel yine bir vesile ile “…benim BTC ne oldu acaba?” diye aklıma geldi ve baktım ki aşağı yukarı 150 TL ediyor. Satsam mı satmasam mı derken satmamaya karar verdim ve yine unuttum. Ne de olsa kendime “al unutçu” diyordum.

Sene 2017, aylardan Ağustos olduğunda BTC varlığımı bir kere daha kontrol etdip ederinin neredeyse 1500 TL’yi bulduğunu gördüğümde ise ensemden kopan bir ter damlası sırtımdan aşağıya doğru süzülmeye başladı ve anladım ki çare Drogba değil, çare Bitcoin’miş.

Neticei kelam, parasız günlerde bitcoini duymuş olma talihsizliğini yaşamış olsam da hala yolun başında olduğumuzu düşünüyorum ve dört koldan öğrenmek, anlamak ve anlatmak için saldırıyorum. Gelecekte “…bana bu tarlayı al dediler de orası itin öldüğü yer ne işime yarar dedim, şimdi gökdelen diktiler alsaydım trilyoner olurdum.” dememek için kripto paralara yatırım yapıyorum. Sevdiğim herkesi de anlamaya ve öğrenmeye davet ediyorum.

Bu ilk yazımla da öğrenme, anlama ve anlatma derdime bu mecranın derman olmasını umuyorum…

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62134.47
ETH 2417.18
USDT 1.00
SBD 2.54