איך לקנות ביטקוין ב-250₪ על חשבון בנק לאומי בלי להשקיע אגורה בחמישה שלבים קלים: המדריך המלא בעברית

in #bitcoin6 years ago (edited)

שלב 1: פתחו חשבון באפליקציית הבנק הדיגיטלי "פפר". צילחו את כל שלבי וידוא הזהות שלהם, שיחת וידאו עם בנקאי, העלאת מסמכים, אישור, קבלת חבילת פתיחת חשבון בדואר (כרטיס אשראי וצ'קים מנייר). הצלחתם לפתוח חשבון? בום, הוא מגיע עם 250₪ מתנת בנק לאומי. הבנקאי ישאל בשיחה מה מטרת פתיחת החשבון, מציע לא לומר על ההתחלה "אני מתכוון למשוך את ה-250₪ שאתם נותנים לי כדי לקנות ביטקוין" - איך אומרים, באהבה ובמלחמה הכל מותר. התהליך כולו לקח לי שבועיים, הם אפליקציה פח, מתנהגים כמו חובבנים וסובלים מהרבה בעיות אז תתכוננו לזה שלא הכל בהכרח ילך חלק מולם.

pepper.bitcoin.png

שלב 2: פתחו חשבון משתמש חדש בזירת המסחר הישראלית הותיקה והאמינה ביט2סי. בצעו אימות זהות מלא עם כל המסמכים ובפרטי חשבון הבנק הכניסו את פרטי חשבון ה"פפר" שלכם. תהליך ההזדהות מול ביט2סי לקח לי פחות מ-24 שעות (בוצע ב-27.1.2018).

שלב 3: העבירו באמצעות אפליקציית התשלומים "פפר פיי" המחוברת לחשבון ה"פפר" שלכם את הכסף לביט2סי בהעברה בנקאית (כשנכנסים לפפר פיי הוא מציע לשלם באמצעות מספר טלפון, אך מצד שמאל למעלה יש אופציה להעברה בנקאית רגילה אותה צריך לבחור).

שלב 4: אחרי שהכסף יכנס לביט2סי, שימו פקודת קנייה ע"ס 250₪ בשער הרצוי לכם.

שלב 5: שימו מים לקפה וחכו בסבלנות שפקודת הקנייה שלכם תבוצע. זהו. אם אהבתם, שתפו ואפווטו! ושלא נדע עוד פיאט!

Sort:  

פוסט פפר פאי.JPG
חחחחחח איזה גאון!!!
תגובת פפר לשאלתי אם הם תומכים ברכישות של קריפטו 🤣 🤣 🤣

הם רק מוכיחים עד כמה קריפטו הכרחי בישראל

חחח בדיוק!!!
הם מוכחים עד כמה זה הכרחי בכל העולם!!!

מקווה שאני לא אתבדה. ביצעתי היום את ההעברה ואני רואה שהיא אושרה וירדה לי מהחשבון בפפר, אבל עד שהכסף לא בביט2סי זה לא סופי כמובן (אמור להיות מחר). אם אני אתבדה וההעברה תבוטל, אני מכריז פה שאני אישית אמכור ביטקוין לפי מחיר השוק בביט2סי ב-250₪ מפפר לכל מי שיפנה אלי בנושא.

רק מעדכן שהכסף עבר לביט2סי :)

אחלה מדריך,
תודה

בכיף, תמיד שמח לשתף

ניסיתי להרשם לשירות שלהם רק שהם קובעים תור לראיון בוידאו.
משום מה לא חזרו אלי ולא יכולתי לקבל מרקפת את ה250 ש"ח במתנה :-(

יחזרו, אל תדאג. כמו שאמרתי – לי כל התהליך, מרגע הורדת האפליקציה ועד ההעברה לביט2סי לקח מעל שבועיים. מומלץ להיאזר בסבלנות, העולם הישן עובד לאט...

חייבים שיהיה חשבון בבנק לאומי בשביל לפתוח חשבון בפפר?

לא, חייבים חשבון בנק ישראלי כלשהו. כתבתי "על חשבון לאומי" כי "פפר" זה למעשה סניף בנק של לאומי מבחינה טכנית

חודש הבא יהיה לי קצת סטים למכור
אם מישהו רוצה להשתמש ב250₪ הללו בשביל זה

המדריך המלא לקניית סטים על חשבון בנק לאומי:
שלב 1 כמו למעלה בפוסט
שלב 2 צרו קשר בפרטי עם
@imacryptorick
הבחור אמין באחריות!

לרשום פרטי יצירת קשר בתגובה למעוניינים :)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67083.87
ETH 3502.60
USDT 1.00
SBD 3.13