You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rafał prostuje Bitcoina: Lightning Network

in #bitcoin7 years ago

Gratuluję. Miałem napisać wcześniej, ale jakoś mi głupio. Nie jestem aż tak bardzo obeznany w tych tematach krypto, mam jakieś tam monety. Możesz mi wytłumaczyć na chłopski rozum co to za portfel i czy jest bezpieczny do trzymania BTC, jeśli coś pokręciłem to mnie popraw. Dlatego mi było głupio pytać wcześniej.

Sort:  

Pokazywałem ten portfel:
https://github.com/lightninglabs/lightning-app
Ale on na chwilę obecną działa tylko w testnecie.
A z założenia ma być do obsługi LN. Oczywiście transakcje BTC też obsługuje (bo musi XD).

To co to jest LN, i jakie on jeszcze monety będzie obsługiwał. Pisałem że jestem zielony

LOL
A przesłuchałeś chociaż te materiały? Starałem się być jednoznaczny XD
LN to "nakładka" na BTC. Każda moneta z aktywnym SW może mieć swoje LN.

Tak oczywiście, tylko i tak połowy nie rozumiem, zresztą gdzie tam połowy prawie wszystkiego nie rozumiem. Dla mnie prosty jest portfel Liska, DGB, Myetherwallet, miałem kiedyś Dash, Doga. A ostatnio miesiąc walczyłem z portfelem Sia łapał jakiś error nie umiałem nawet sam usunąć wszystkich plików. A jak usunąłem później miałem problem z instalacją nowego. Napisz do jakiego portfela on będzie podobny. Sorry ale ja jestem zwykły robol, nie informatyk i mam już parę lat nie wszystko łapię jak małolat.

Przecież napisałem że do BTC. Naprawdę nie wiem o co pytasz.

Czy będzie prosty w obsłudze.

Ściągnij, odpal, sprawdź.
Dla mnie prosty.

Poczekam na oficjalny portfel. Wiesz kiedy będzie

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68504.89
ETH 3816.55
USDT 1.00
SBD 3.51