Wejście XIN na Bitbay!steemCreated with Sketch.

in #bitbay6 years ago (edited)

Screen, gdzie Sylwester Suszek potwierdza, że niedługo XIN będzie dostępny na Bitbay.

xinbitbay1.jpg

Screeny, gdzie Bitbay potwierdza, że XIN będzie dostępny na ich giełdzie.

xinbitbay2.jpg

xinbitbay3.png

Wszystkie informacje zostały zamieszczone po 11 listopada, czyli po konferencji Infinity Economics. Sama kupiłam na początku niewielką ilość XIN, później zdecydowałam się jeszcze na większą ilość, w sumie po potwierdzeniu, że XIN faktycznie wejdzie na giełdę. Łącznie mam 20000 XIN. Dzis ta kryptowaluta kosztuje około 0,05$ za sztukę. Nie wiem co będzie dalej, liczę na wzrost po wejsciu na giełdę, ale też nie planuję od razu ich odsprzedawać. Łącznie w obiegu ma być 9mld tej kryptowaluty.
Pięknie byłoby, gdyby po wejściu na giełdę kurs skoczył do 5-10$, ale czy aż taki wzrost jest realny to nie wiem, czas pokaże. Na pewno najważniejsza kwestia to to czy XIN pokaże się na Bitbay, jeśli tak to już będzie dużo.

XIN.png

tu możesz śledzić aktualny kurs XIN https://coinmarketcap.com/currencies/infinity-economics/#markets
tutaj możesz kupić swoje własne XIN https://infinitycoin.exchange/signup/hYn7M41cTgx6KM4o

Sort:  

Sądzisz, że jak wejdzie na BitBay to jego wartość zanotuje poważny skok?

Zależy co rozumieć pod pojęciem poważny skok. Jakiś skok myśle ze będzie, ale czy duży to zależy od promocji, jeśli XIN będzie mocno promowany to będzie wzrost. Jakby bitbay podał już dokładna datę wejścia XIN u nich na giełdę to już kurs mógłby przed wejściem poszybować powyżej 0,1. Osobiście liczę na wiekszy wzrost. Gdyby nie info o wejściu na giełdę w ogóle bym tego nie kupiła. Wejście na giełdę zwiększy obroty i zainteresowanie. Masz jakieś XIN?

Nie mam, dlatego zastanawiam się czy kupić teraz asap przed wejściem na giełdę, czy po prostu poczekać aż oficjalnie się pojawi i wtedy zacząć działać.

Jak w każdej tego typu inwestycji jest spore ryzyko, za to jeśli się uda to tez dużo można zarobić. Ja po prostu wymieniłam cześć swoich BTC na XIN bo tez myśle ze te wzrosty na BTC to już trochę dużo. Jeśli XIN dojdzie do 50$ to będę miała 1mln$ chociaż aż na takie wzrosty nie liczę. Dobrze żeby na bitbay weszło na dniach. Ja wolałam kupić przed wejściem taniej, po wejściu na Bitbay kurs raczej pójdzie w gore.

A co to za kryptowaluta? Cos wiecej na jej temat?

Najważniejsze informacje na temat kryptowaluty XIN:

  • 11 listopada tego roku miała miejsce konferencja w Zurychu, na której omawiano między innymi sprawy rozwoju tej kryptowaluty i padło tam info o tym, że powstaje projekt który jest ściśle powiązany z Infinitycoin. Projekt ma na celu wprowadzić kryptowaluty w przedsiębiorstwach, rozwiązania blockchainowe dla firm, dla procesów sprzedażowych i jednocześnie dla klientów firm. Usługi te będą płatne tylko i wyłącznie w XIN. Ma to przynieść oszczędności do firm. Nazwa tego projektu to Sirius Business Angles AG. Osobiście nie znalazłam więcej info na temat tego projektu.

  • na konferencji 11 listopada wystąpił COO Bitbay Marcin Cebula, który potwierdził wejście na giełdę XIN. Właściciel Bitbay Sylwester Suszek też potwierdził tą informację i w ogóle Bitbay cały czas to potwierdza, tylko mówi, że jeszcze trwają ostatnie testy i przygotowania przed aktualizacją. Wejście na giełdzie powinno wpłynąć na wzrost XIN, Bitbay ma też tą krypto promować co jest dodatkowym atutem.

  • środki w kryptowalucie XIN sa przesyłane natychmiastowo, dużo większe bezpieczeństwo w porównaniu do BTC, większa szybkość i niższe koszty transakcyjne co na pewno ma duże znaczenie.

  • system Optimus Pay, czyli możliwość przyjmowania płatności w XIN dla firm i dla osób fizycznych za pomocą aplikacji Messengera od Facebooka, przy czym nie trzeba mieć nawet konta na FB, wystarczy numer telefonu jak w przypadku Whats Up. Transakcje XIN dokonywane są natychmiastowo. Więcej o tym projekcie Optimus można poczytać tutaj http://optimusw.pl/infinity-economics-infinity-coin-xin/

  • IE-Local - narzędzie, które pomaga zlokalizować firmy akceptujące płatności XIN.

To jaka będzie wartość XIN w przyszłości zależy tylko i wyłącznie od tego czy XIN się "przyjmie", jeśli faktycznie będzie tak masowo używany jak tego chcą twórcy to super. Ja mam teraz łącznie tej kryptowaluty 20000 sztuk i po wejściu na Bitbay nie planuję sprzedawać przy 0,5$ za sztukę, chociaż wiem, że wiele jest takich osób, ale dużo też jest takich osób które wierzą w większą wartość w przyszłości. Kupiłam spekulacyjnie i wiadomo, że część w pewnym momencie sprzedam, ale chciałabym, żeby to było minimum 14$, wtedy moje XIN będą warte około 1mln pln.

Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale żeby Xin osiągnął cene 14$ jego kapitalizacja musiałaby być większa niż aktualna kapitalizacja bitcoina, co moim zdaniem jest nie możliwe do zrealizowania na przestrzeni kilku następnych lat

Tak, zdaję sobie z tego sprawę, w jakimś innym artykule były tego typu wyliczenia i wyjaśnione dlaczego. Poczekajmy na wejście na Bitbay i zobaczymy jak wtedy to wpłynie na cenę. Ktoś gdzieś pisał właśnie, że realny max dla XIN to 0,5$ za sztukę co wynika z tego, że tej krypto jest łącznie 9mld.

Myślę, że $14 to trochę przesada, ponieważ max supply to aż 9mld coinów aczkolwiek jeśli poczekasz parę lat to będzie to możliwe ^^

14$ to tak w kwestii marzeń, na razie nie ma co spekulować, trzeba poczekać na wejście na bitbay i obserwować jak projekt dalej będzie się rozwijał. Na razie widzę sporę zainteresowanie i duże zakupy XIN w Niemczech i Turcji.

podłączam się do pytania.

Prosiliście o jakieś info, dostaliście odpowiedź o konferencji i o tym, że przesyłanie natychmiastowe (jak Steem) i koszty mniejsze niż BTC (czyli gorzej niż Steem) :)

napisałam też o innych zaletach to co jest nie tak? są inne powiązane tematy z XIN, jak temat Cię nie interesuje to przynajmniej nie sugeruj niskiej wartości moich odpowiedzi bo nie napisałam tylko o tym o czym Ty piszesz, starałam napisać się jak najwięcej wiedziałam, napisałam o ryzyku i też o tym, że sama kupiłam trochę tej krypto. Nie jestem specjalistką moje wejście w ten walor to moja spekulacja co za każdym razem zaznaczam.

Nie jest moim celem też umniejszenie wartości Steem, jedno nie wyklucza drugiego.

Ruszyło się coś w temacie ?? Jak na razie to cisza :(

Hej @maras27 z bitbay to niestety na razie cisza ale nadal utrzymują ze xin u nich będzie dostępny. 10 ma wejść na turecka i austriacka giełdę tylko te giełdy to ma być coś podobnego jak infinity exchange tylko do xin ale Turcy np będą mogli kupić xin za lite bez bitcoinow wiec to już coś. Zobaczymy co się zmieni 10tego i czy w końcu bitbay w ogóle coś nowego wprowadzi. Kupiłeś jakieś XINy?

Tak. Mam trochę ponad 4500 ;) Fajnie byłoby żeby weszły w końcu do normalnego obrotu ;)

Tak zwłaszcza na ten bitbay. Czekam do 10 zobaczymy co będzie się działo, a na ten bitbay może w końcu wejdzie tylko może maja duże opóźnienia.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62931.02
ETH 3031.06
USDT 1.00
SBD 3.64