Magbinisaya na lang pud kaha ko?steemCreated with Sketch.

in #bisdak7 years ago

Nagbasa ko sa mga nasulat ni bai @bisdak ganiha ug akong nahuna-hunaan, magbinisaya na lang pud kaha ko? Mura ug mas maayo man siguro kung magbinisaya pud ko nganhi panagsa kay mura man ug malipung pud ko ug sige ug ininglis da.

Naa pud kaha'y mga bisdak na madani mubasa? Hinuon, wala man pud siguro'y makabuot nato nganhi. Mao ni nakanindot sa Steemit kay bisag unsa pwede gawas sa pagpangopya ug lain na buhat (plagarism). Nalingaw ra pud ko samtang nagsuwat ko ani.

bisdak

Aguy akong binisaya ani, tabang. Sa makadaghan na higayun raba di na kaayo ko makasturya ug binisaya nga tul-id kay ma-hybrid ug ahat. Naa pud siguro ko'y nakat-unan atong Visayan Subject sauna, testingan bi. Kadaghanan sa mga bisaya karon ilabi na sa akoang mga higala ug kaila dili na kalitok ug puro binisaya, naa nay ininglis sagol.

Sigurado ko na dako kini nga hagit kanako ug sa uban pa na bisdak o Cebuana na magsulat ug puro na binisaya nganhi, diba bai? :D

Sa mga di kasabot diha... Here is a good Cebuano song to brighten up your day. Enjoy!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64432.28
ETH 2648.26
USDT 1.00
SBD 2.78