Eller binance tıklamaktan yoruldusteemCreated with Sketch.

in #binance6 years ago

Yaklaşık 2 gündür erişim sağlayamayan binamce borsası söz verdiği saatte erişimi başlatamadı,

Dünyanın en büyük kripto para borsalarından birisi olan binance ta zaten bir yavaşlama söz konusu idi. Bununla ilgili çalışma başlattığını twitter dan ve binance.com dan 7 şubatta bildiren binance borsası. Yoğun bir çaba içinde olduğunu ve bunun bir kaç saat içinde tamamlanacağını bildirdi.

İnsanlar için en iyimser tarafı bitcoinin düşmemesi oldu.
Belki de binance bunu öngörerek bu tarihi seçti.

Sort:  

ben de tam abonelik açıyım diyordum, site gelince bir ref bırakırsan, bize de yol göstermiş olursun ;)

umarım bi an evvel açılır.

Sabırla bekliyorum

Geç kaldın , abonelik once açmıştık ama olsun :)

Binance nihayet açıldı. Kr ve us domaini aktif. İşlem yaptım herhangi bir sorun yok 1 saattir. Blogumda bu konu ile ilgili bilgilendirme yazısı yazdım ben de.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67402.68
ETH 3481.04
USDT 1.00
SBD 2.65