Binance Küsüratlardan KurtulmasteemCreated with Sketch.

in #binance6 years ago (edited)

Binance borsasında hesap açanların işlem yaptıktan sonra farkına vardığı sinirleri bozan bir sıkıntıdan bahsedeceğim bugün, yazıyı okuduğunuza göre sizde küsürat mağdurlarındansınız :) Lafı uzatmadan çözüme geçelim o zaman .

Binance hesabınızdaki küsüratlardan nasıl kurtulursunuz?

  • Bilgisayar üzerinde Binance hesabımıza giriyoruz. Ardından kur olarak "BNB" seçiyoruz.

  • Örneğin; ADX küsüratlarından kurtulmak için, ADX/BNB kurunu bulup, %100'e tıklayıp "Sell" diyoruz. Böylece küsüratlı ADX'leri BNB'ye dönüştürmüş olduk.

  • Daha sonra BTC kuruna girip, BNB/BTC'yi seçiyoruz. 

  • %100'e  tıklayıp "Sell" diyoruz. Böylece elimizdeki küsüratları BTC'ye çevirmiş olduk.

Yazıyı beğendiyseniz upvote etmeyi ve beni takip etmeyi ihmal etmeyin :)

Henüz Binance borsasına kayıt olmamış olanlarınız varsa  BURADAN kayıt olup bana destek olabilirler.

Bol kazançlı günler dilerim.


Sort:  

Denedim bende bakiye kalan küsüratların hiçbirinde işe yaramadı. BNB ile tüm altcoinlerin borsası yok ayrıca olanları da bozdurma işlemi 1 BNB etmediği için izin vermedi. Belki BNB değeri düşükken işe yaramış olabilir ama şu anda olmuyor.

Söylediğiniz gibi son dönemde bnb değeri yükseldiği ve dönüştürmeye çalıştığınız miktarın çok küçük olması nedeniyle şuan bazı koinlerde işe yaramıyor. Son güncellemeyle binance, bu sorunu çözene kadar kullanıcıların gözünü rahatsız etmemek için küçük değerli koinleri gösterme seçeneğini ekledi funds kısmına. Sistem bu sorunu çözene kadar bu yöntemi deneyebilirsiniz. Bundan sonraki alış-satışlarınızda aynı durumu yaşamamak için portföyünüzde 2-3 bnb bulundurursanız fee ücretini bnb olarak kesiyor sistem ve alış satış yaptığınız koin cinsinden fee kesmediği için küsürat sorunuyla karşılaşmıyorsunuz.

Çok faydalı bir yazı olmuş çok teşekkürler :)

Beğenmenize sevindim, teşekkürler 😊

çok yararlı bir yazı dostum

Beğenmenize sevindim, teşekkürler.

Binance kullanıcıları ve adayları için faydalı bir çalışma olmuş ellerine sağlık ancak benim bir sorum olucak. Binance borsasını diğer borsalardan ayıran en önemli özellik nedir acaba ? Pazarında işlem gören coin sayısı mı ?

Binance borsasının en büyük avantalarından birisi henüz Bittrex, Poloniex gibi borsalara girmemiş altcoinlerin Binance'de işlem görmesi bana kalırsa. Bunun nasıl bir avantajı oluyor derseniz X coinini siz Binance'da aldığınızdan bir süre sonra Bittrex, Poloniex gibi borsalara girmesiyle değerinin artması karınızın artması anlamına geliyor. Bir diğer avantajı ise alış-satış sırasında ödediğiniz fee ücretinin az olması örneğin Bitterx'te fee 0.25% oranındayken Binance'da bu oran 0.1% . Eğer fee ücretini BNB olarak ödemeyi etkinleştirir ve hesabınıza 4-5 BNB atarsanız fee oranı %50 daha düşüyor. Yani Bittrex'te ödediğiniz fee'nin 5te 1ini ödemiş oluyorsunuz.

Anladım hocam. Çok teşekkür ediyorum detaylı açıklaman için.

Ben bitfinex kullanıyorum. Ama binance kullananlar için faydalı bilgiler. Teşekkürler.

Bitfinex hakkında son zamanlarda oldukça çok olumsuz yorum yapan trader mevcut siz memnun musunuz? Diğer borsalardan ziyade bitfinex kullanmanızın belirli bir nedeni var mı?

Aslında ilk bitfinex kullandığım için onunla devam ediyorum. Binanceye geçmeyi düşünüyorum. Bir yazıda binancenin daha güvenilir olduğu yazıyor.

En Güvenilir Yabancı Coin ticareti borsası hangisi ?

Güvenilir yabancı borsa arayışında önemli artış gözlenirken, şu ana kadar tüm detaylarıyla en iyi yabancı coin borsası ünvanını hakeden bir isim öne çıkıyor : Binance.

Binance en düşük komisyonla 100 civarında altcoin ticareti yapabileceğiniz yabancı bir kripto para borsasıdır. Binance en düşük komisyonlu coin borsası olmasının yanısıra en güvenilir coin borsasıdır.

Binance neden en iyi yabancı coin borsası ?

+Hızlı yatırma ve çekme
+En düşük işlem başına komisyon (%0.1 komisyon oranı şuanda dünyadaki en düşük işlem komisyonudur.)
+Güvenilirlik

Tam aradığım bilgi teşekkür ederim.

Beğenmenize sevindim, teşekkürler.

Benim için çok faydalı bir yazı oldu, teşekkür ederim.

Şuan işe yaramasa da upvote unu verdim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65275.00
ETH 3569.29
USDT 1.00
SBD 2.47