You are viewing a single comment's thread from:

RE: Размисли и анализи след празниците

in #bgteam5 years ago

Честит празник... 18 дни по-късно :)

3M_s.jpg

Мен не че ме няма. Всъщност съм много зает с много работи тук по таз платформа, освен извън нея. Но още откакто Дамян, А.К.А. @lightcaptured я представи и аз научих, съм я взел много насериозно. И съм прекарал много време в четене и разговаряне.
И вече в проекти, в които създаваме нещо. Като участие в книги и албуми, които да достигнат света навън и да покажат Стийм като добра креативна среда, където много съвместни работи могат да се исъществят. Вече имам разказ в книга в Амазон (проектът е @steemfiction). Започнал съм финансиране на друг реален проект, етап 1 на който ще бъде изложба в българско село, но се надявам и на етап 2 - предаване на импулс на децата там сами да се занимават с нещо креативно. Други албуми и т.н., които евентуално ще видят бял свят... какво ли не.

Обратно за началото тук:

1 Още с влизането бях прочел FAQ, където си пише - това не е начин да натрупаме пари бързо - не го бъркайте за такъв, освен ако не сте рискови инвеститори (което е начин и да изгубим пари бързо).

Но пък и повярвах в добрата прогресия и в това, че първият месец не е показател за втория, но разликата между първия и 6-ти е показател за възходящите влияние и възвръщаемост като цяло. Всъщност сега е краят на 7-мия месец, откакто съм на платформата. Регистрирах се в момент, в който стойността на Стийм падаше. Не много преди HF20 (все пак достатъчно навреме, за да не съм като парализиран след това). И въпреки това прогресията си работи малко по малко.

2 Търся общности по интереси и намерих такива. Научих много неща и завързах много истински комуникации с хора. В началото пробвах бидботовете, понеже едно от първите умения, придобити тук, беше да експериментирам по-смело. И да пробвам нови неща, въпреки нагласата ми да не се збърквам в още новотии... Полезна новотия, в която се забърках - Дискорд комуникирането. Особено в периода на скъпи HF20 коментари беше много полезен заместител. Това, което очевидно липсва на стийм засега, са личните съобщения. Твърде много RC, предполагам, а и нали всичко е публично достъпно...

Както и да е. Бид-ботове. Всъщност станах против ползването им следствие на мнения на хора. Като това, че изменят идеята на стийм да си намерим реални оценки и като това, че бавно закопават стойността на самия стийм, понеже визията, която създават, отблъсква сериозни инвеститори. "Я да я видим тая платформа - хм... награждават съдържание. Ми то какво има в Хот и Трендинг... пак платено съдържание, което уж трябва да си стои в Промоутед... хм... не работи, както казват. Без мен." И така всъщност за 10% възвръщаемост или за кураторските награди на създателите и делегаторите на ботовете, на другия фронт обезценяваме Стийм. Тъй де, нещата не са прости, може да бъркам, а и има адски много други фактори.

Въпреки това, реалността тук е такава и всеки е свободен да се адаптира към нея. Аз съм си избрал да бутам нагоре и да работя за след няколко години. Гласувам и делегирам по идеални причини, не печалба. Но това твърдение е на около 60-70% вярно. Разбира се, че и мен ме кефи играта и правя избори за собственото си израстване. Пък като съм по-голям, мога да подкрепям повече ценни неща, нали?

Сериозен проблем на платформата е, че най-големите, онзи условен 1% дето го има навсякъде, по-скоро са склонни да печелят върху инвестициите си. Някои от тях се сещат да подкрепят съдържанието или смисъла на платформата. Други имат схеми от по много акаунти, които само разпределят огромен дял от Reward Pool помежду си, докато ние играем за огризки. Това горното дали ще доведе до успех на платформата? Зависи дали тези, които я развиват, насмогнат на тези, които я източват. Също като в живота навън ;) А можем ли да развиваме и източваме едновременно? Може би, също като в природата, само баланс.

3 За новите... Изключително трудно е да се отлепи и трябва упорство. Малцина биха рискували много усилия за привидно нищо. Аз се считам за упорит и все още съм в играта, а и ми се струва, че се вижда на хоризонта (година-две) момент на удовлетворение. Финансово, имам предвид. Другото го има от момента на създаване на нови познанства.

Благодарен и на вас, че сте още тук, #bgteam, #luw и въобще хора. Карайте да върви, нищо че аз съм рак и си дърпам настрани ;)

Sort:  

Благодаря, @manoldonchev . Напълно споделям написаното - в тази игра има много фактори, които могат да мотивират или демотивират. Аз все още използвам битботовете доста активно. За настоящата статия не платих на ботове и получих $0.07 - нищожно малко за положения многочасов труд, но не се отчайвам - вярвам в доброто бъдеще на платформата.

Е, на български език сме и много по-малка аудитория. А и дори активните сред нас пропускат - фийда във всяка платформа е относително мимолетен. Аз съм все пак 100-ци пъти по-разочарован от фейсбук, където съм градил аудитория и с много зор съм събрал някакви последователи, за да може те да въведат нови алгоритми и изведнъж на 1000 души ме виждат 15-тина.

То и $ 7.00 е малко, ако реално си оценим труда. Всичко е с идеята за перспектива и развитие в бъдеще.

Аз също съм разочарован от фейсбук, единствено следя школата. Тя беше създадена от Мария, но тя се отказа от стиймит и ме помоли аз да поема администрирането й, но от отдавна няма нови кандидати да се регнат - само 28 души и от тях дали и една трета следят какво се пише там.
Да, крепи ни надеждата за бъдещето тук.

Дерзай, @manoldonchev! Темповете, с които напредваш, са страхотни и движиш чудесни проекти! 👍📷🍻💪

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63989.15
ETH 2749.61
USDT 1.00
SBD 2.66