You are viewing a single comment's thread from:

RE: Как най-коректно да използваме таговете

in #bg6 years ago

Благодаря. Много полезно. Аз имам едно наказание за тагове, но така и не разбрах кой от всичките визираха :) Не се споменаваше от бота.

Sort:  

Приятелко, имаш много постове и ми е трудно да намеря къде точно е наказанието ти. Насочи ме кой е поста ако обичаш. Най-често наказват за #steem или #steemit. Цитираното наказание в публикацията ми е за друг наш сънародник. А вероятно има и други.

Точно така заради #steemit . Не те е наказал сурово, предполагам защото е първото ти „провинение“. Всъщност само те е предупредил, може би защото преди да се намеси си получила 13 лайка и 13 коментара. Интересното е, че не е включил и #bulgaria, значи не е толкова опасно ако използваме този таг. При анализите ми на рапортите на @steemcleaners забелязвам, че най-строго наказва рецидивите, т.е ако не си вземеш бележка и продължаваш тъпо и упорито да нарушаваш етиката и правилата на мрежата. Подготвям още един пост за кои други провинения освен таговете също наказва.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62904.98
ETH 3359.08
USDT 1.00
SBD 2.46