You are viewing a single comment's thread from:

RE: Парадокс

in #bg6 years ago (edited)

Това е движението в бутилката на Клайн - безкрайността на живота. Най-добре го обяснява Ивомир Димчев - създател на учението "Теория на когиталността" (мисловност) Аз съм била на негови семинари, отвратително груб и много, много умен квантов физик, написал "The Black Book" и "The White Book". Но това наистина е много дълга тема.!
Twist.gif

Sort:  

Честно казано, не познавам теорията на Клайн - безкрайността на живота. Стихотворенията обикновено пиша като че ли нещо отвътре в мен (вероятно подсъзнанието) ми ги диктува и понякога дори си мисля, че когато някой ги чете може да си помисли, че ми хлопа някоя дъска.

Нищо не ти хлопа! Просто изображението, което си приложил е много силно. Явно ти го идентифицираш със емоцията, която изпитваш, когато пишеш стихотворението.

Благодаря! Много се радвам, когато някой ме е разбрал правилно.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60696.11
ETH 3379.76
USDT 1.00
SBD 2.52