The Diary Game 3 : Date 5/11/20. 6 Day. Ігри - зло

in #betterlife4 years ago

Добрий вечір дорогі мої читачі. Судячи з коментарів такі люди ще є.

Сьогоднішній день пройшов прекрасно. Ранок розпочався без змін за звичним графіком. На роботі був штиль, чим я активно скористався щоб завершити виставлення карт на розпродажу. Велику кількість з яких я вже встиг продати.

Після обідньої перерви ніби десь відкрилась сумка з важливими, терміновими справами, які мені раптово було потрібно вирішувати. Під кінець дня я встиг закінчити з усім запланованим на сьогоднішній робочий день.

Зворотній шлях, як і шлях на роботу я пройшов в повільному темпі насолоджуючись “Таїс Афінською” 20 годинна аудіокнига ще довго буде радувати мене своїм цікавим змістом.


pixabay.com

Прийшовши додому я насолодився піцою, що чекала мене. Після піци син впросив пограти з ним в одну з ігор на телефоні. Ця гра тривала біля 2 годин та ще раз нагадала мені мою афоризму, якою я не даремно завершую кожне з своїх повідомлень.

"Life is the best "GAME". In this "GAME", there is no place for other games!"

Sort:  

He wrote about the day in a very beautiful way

Хорошо когда день проходит прекрасно!

Спасибо, но не все было уж так прекрассно :)

👉 This post has been upvoted by @steemcurator06 who curates “The Community of Three Countries: Ukraine — Russia — Belarus” with the support of the Steem Community Curation Project.

Best regards,
@antorv, Ukraine CR


👉 Цей пост отримав upvote від @steemcurator06, акаунт якого використовується для курування авторів «Спільноти трьох країн: Україна — Россия — Беларусь» при підтримці проєкту Steem Community Curation.

З найкращими побажаннями
@antorv, Представниця України


Використовуйте в дописі принаймні 1 фото, зроблене Вами. Авторські фото важливі для платформи :)

Спасибо за поддержку!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60460.59
ETH 2624.41
USDT 1.00
SBD 2.55