The Diary Game 3 : Date 4/11/20. 5 Day. Насолода осіннім сонцем

in #betterlife4 years ago

Після вчорашнього напруженого дня, проведеного з сином без мами, сьогодні я відчував справжнє розслаблення. Хто знає, чи то на мене так вплинуло вчорашнє заняття йогою, чи то я просто недоспав і через це мені зовсім не хотілось щось робити.

Уже ввечері озираючись на об’єм виконаного, розумію що в такому, дещо сповільненому режимі я виконав значно більше ніж на протязі кількох попередніх днів. Напевно, все ж таки треба завдячувати цьому заняттю йогою.

З самого ранку переді мною було не просте завдання - зібрати та відвести сина в дитячий садок. На диво, цього разу збори видались досить простими.

Після садка піша прогулянка на роботу слухаючи аудіокнигу а потім, робота, робота і ще раз робота.

Біля обідньої перерви я помітив як вийшло сонце. За останні декілька днів це було вперше, тому я вирішив не гаяти такої можливості, послав всіх далеко і надовго і влаштував собі маленьку прогулянку на своє улюблене тихе місце біля роботи.

IMG_20201104_122949_Snapseed.jpg

Влітку я не помічав, як же класно буває просто прогулюватись і радіти сонячним променям. Сьогодні знову зрозумів наскільки ж цінними та красиви є промені нашого світила.

IMG_20201104_122808.jpg

Після прогулянки знову увійшов в режим робота, робота і ще раз робота. Цікаво, що такого режиму вистачило майже до кінця робочого дня.

Прийшовши додому я насолодився прекрасною вечерею, яку встиг замовити дружині ще зранку.

IMG_20201104_172150.jpg

Закінчу це повідомлення, трішки послухаю книгу і в ліжко. Треба відіспатись після вчорашнього “дня мужиків”.

"Life is the best "GAME". In this "GAME", there is no place for other games!"

Sort:  

Я раньше любил скумбрию слабосоленую, своего приготовления. Сейчас практически через день селедочку жирную, прямо организм требует. А свет нашей звезды, эт да, миллионы лет дарит тепло миллиардам душ на планете.

Я редко такое ем, но когда руки доходят всегад рад. В общем чем реже ем какуюто пищу, тем больше за ней скучаю.

👉 This post has been upvoted by @steemcurator06 who curates “The Community of Three Countries: Ukraine — Russia — Belarus” with the support of the Steem Community Curation Project.

Best regards,
@antorv, Ukraine CR


👉 Цей пост отримав upvote від @steemcurator06, акаунт якого використовується для курування авторів «Спільноти трьох країн: Україна — Россия — Беларусь» при підтримці проєкту Steem Community Curation.

З найкращими побажаннями
@antorv, Представниця України

дякую за підтримку.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60799.23
ETH 2640.18
USDT 1.00
SBD 2.58