The Diary Game 3 : Date 10/12/20. 42 days in a row

in #betterlife4 years ago

42-й день, мого безперервного ведення щоденника виявився напрочуд насиченим.
Навіть не знаю з чого почати… Почну з пробудження, яке затягнулось з 6:00 до 7:00. За цю годину я побачив величезну кількість сновидінь, що приходили один за одним.

Не витримав і зранку зазирнув до кав’ярні перед роботою. Бариста (не улюблена) поскаржилась була після бурної гулянки. Роблячи мені каву (кава вийшла не погана) жартома попросила принести ліки від голови, якщо завітає ще раз. Випив кави, вирішив почати день з доброї справи. Купив пластинку цитрамону і зробив ранковий призент (згадав про свої «шалені» молоді роки). Бариста була дуже рада і вдячна. Звісно, ніякі гроші за ліки я не взяв, зате окрилений емоціями вдячності розпочав робочий день.

День пройшов дивовижно вдало. Закрив 2 хвости, що тягнулись довгий час та трішки мене дратували. Установа отримала довгоочікуване до інвестування, що означає закриття ще декількох незакритих питань, які дратують значно більше. З такими темпами є всі шанси увійти в новий рік взагалі без хвостів.

Поки чекав віддати папери керівництву не втримався, щоб не сфотографувати квітучий вазон. Якщо хто знає, як називається напишіть будь-ласка в коментарях.

IMG_20201210_105334.jpg

Потім трапилась ще одна новина, прийшла моя черга отримувати електронній ключ до eHelth. Також гарна новина, що дає змогу отримати додаткові дотації не тільки від відомчого фінансування.

IMG_20201210_113023.jpg

Біля третьої години, помітив що мозок не витримує роботи в режимі нонстоп і вирішив розвантажити його під перегляд фільму. Вибір пав на прекрасний фільм «Зелена книга» 2018 року. Якщо коротко – 9/10, із серії тих, що точно варті перегляду.

image.png
link

Йдучи додому, сфотографував свій улюблений ліхтар. Взагалі мені пощастило з місцем розташування лікарні, в якій я працюю. В цьому місці дивовижна природа.
IMG_20201210_170014.jpg

Ще одне фото зробив вже майже біля лісу, дорога через який, лежить до мого дому.

IMG_20201210_170616.jpg

Вдома чекала смачна вечеря (тушена картопля з грибами та запечені курині стегенця). Після вечері знайшов 1,5 години для йоги. За час зайняття так «найожився», що було відчуття тремтіння у всьому тілі. Думаю, завтра тіло мені нагадає про себе. Зараз в душ і відпочивати. Дякую всім за увагу.

Sort:  

Похож на рождественский. Если это он похожи как у меня на работе стоит цветок

Спасибо, может и правда рождественик, помню на прошлый Новый год он так-же цвел.

Я показывала ваше фото у сеюя нс работе. То сказали что это рождественик. Он цветет на Рождество

Спасибо

Опасно читать такие посты по ночам. У одной вкусняшка на заглавном фото, у другого "стегенця з картопелькою" ) короче, пойду спать.

Аххх, прекрасно понимаю, по этому и не выставлял фотки еды. Это была бы последняя капля :)

Купив пластинку цитрамону і зробив ранковий призент

Клас)))

Фільм також мені цей подобається, полювала на нього одразу після виходу в прокат.

Пластинка за 10 гривень, а щасття на 1000000

Добро робити легко)

👉 This post has been upvoted by @steemcurator06 who curates “The Community of Three Countries: Ukraine — Russia — Belarus” with the support of the Steem Community Curation Project.

👉 Цей пост отримав upvote від @steemcurator06, акаунт якого використовується для курування авторів «Спільноти трьох країн: Україна — Россия — Беларусь» при підтримці проєкту Steem Community Curation.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64781.14
ETH 3119.00
USDT 1.00
SBD 2.53