THE DIARY GAME : 26/10/2020 : від раку до ковіду...

in #betterlife4 years ago (edited)

День можна назвати й так: "Медичне БДСМ".


20201026_153650.jpg
Національний інститут раку. Google Plus Code: 9FRP+3C Київ


Прийшла на 9:00 до онкохірурга, в якого була в п'ятницю, в Національний інститут раку. Треба далі виясняти з болячкою. Він сказав, швидко бігти купити оглядовий набір гінекологічний, і підніматися на 6-ий поверх до Наталії П. Вона спеціалізується на рідкісних пухлинах по гінекології, він сказав.

Добре, що Грішка зі мною знову пішов: збігав за тим набором в аптеку. Хоча, маю сказати, біль у правому боці став у понеділок зранку ледь відчутним. Він перетворився майже на щось злегка тягнуче.

Отож, прийшла я до Наталії П. Жінка у віці, одразу показала характер, сказала, що я занадто рано прийшла, треба через хвилин 30. Чекала я її десь годинку. Подивилась вона мене, значить, на гінекологічному кріслі, запросила до себе в кабінет, почала писати на папірці і паралельно розказувати, що аби лягти в лікарню, треба пройти швидко всі назначені кабінети лікарів в поліклініці і процедури. Що ж і кого треба було пройти?

  1. Гінекологічного хірурга (+ також купити оглядовий набір), 704.
  2. Онкохірурга шиї і голови, 507.
  3. Мамолога, 405.
  4. УЗД органів малого тазу, 614 або 623.
  5. Зробити колоноскопію, 8 пов.
  6. Перевірка шлунку зондом, 8 пов.

В мене квадратні очі: який зонд?! Навіщо?! Каже, так треба по протоколу, бо, може, первинна проблема (читай: пухлина) десь у шлунково-кишковому тракті сховалася.

Я відзвітувала вже знайомому хірургу про все, що Наталія П. написала. А він: не йдіть в 704, йдіть в 703. Зараз подзвоню туди, скажу про вас. Ну ок…

А ми з Грішкою вже й котомки спакували для госпіталізації, тож він поніс цей величезний рюкзак на собі.

В 703 каб. черга, тож Грішка там зайняв, а я вирішила побігти до мамолога. І справді, чекала там тільки 10 хв., й зайшла. Мамолог (молодий пацан) пом'яв груди, і сказав, що треба ще зробити УЗД молочних залоз. Ну ок.

Далі повернулась в чергу, де Грішка зайняв. Там лікар-баришня була дуже неприємна… Вона геть зі мною не спілкувалась, тільки огляд на кріслі провела і мазки взяла, а якусь інформацію мов через зуби повідомляла медсестра-бабця. Гаркнули на мене, що не там сіла. Наказовим тоном все. Мазки сказали занести на цитологічне дослідження. Я взяла і понесла, 200 грн заплатила за нього (неясно, офіційно чи ні). Сказали забрати в 13:15.


20201026_112534.jpg
Лікарняна "фреска" біля 703 каб. Напис: Життя варте того, щоб за нього боротися


Далі Грішка побіг займати чергу біля УЗД, а я погнала до онкохірурга шиї та голови. Ну там і баба була! Нагарчала на мене, що повільно говорю, потім сказала сідати. А я: куди? А вона: жопу вон туда примостила и сидишь! Оглянула шию так, мов придушити хотіла… Жесть. Але хоч швидко…


20201026_120540.jpg
Чекаю під кабінетом 507...


Під УЗД довелось почекати значно довше. Коли ввійшла, мені заявили, що УЗД грудей взагалі тут не роблять, і що я можу шукати, де хочу. Ну, ок, лягла на внутрішньовагінальне УЗД. Для цього Грішка купив вже в аптеці рукавички, презерватив і пеленку одноразову. Дивилась мене та лікарка, дивилась, і каже, що вставайте, йдіть чекайте в коридор, все напишу вам в картку. І така: ми поспішаємо просто, в завідувачки день народження, йдемо вітати. Ну, що я могла зробити… Але питаю: скільки з мене за УЗД? Каже: а скільки вважаєте потрібним. Ясно, офіційно це мало б бути безоплатно. Коротше, поставила їй на стіл 500 грн. І тут сталося чудо!!! Лікарку немов підмінили. Вона одразу радісно видала через свою маску: то ви трохи почекайте, ми завідувачку швидко привітаємо, і я повернусь й зроблю вам УЗД молочних залоз! Да ти шо… Вже все роблять, вже й привітні. Скоти…

Поки вони вітали, я побігла забрала цитологію: там норма. А потім знову на УЗД. Глянула молочні залози, там все добре. І така: давайте я вас ще раз подивлюсь по яєчнику. Ну давайте, блін. Довго, довго щось там видивлялась, диктувала, а медсестра записувала. І сказала: я бачу, що у вас частковий перекрут яєчника! Це дуже небезпечно! Я дзвоню зараз же вашій лікарці, все їй розкажу. Ну, ок. Але цікаво, якби не 500 грн, я б пішла звідти з хибним дослідженням?...


20201026_121155.jpg
Нікому не зрозуміле лікарське письмо...


Біжимо на 8 поверх взнати про зонд і колоноскопію, коротше. Телефонує хірург тим часом, каже, що з УЗД дзвонили, схоже, що все дуже ургентно. Мол, зайдете після 8 поверху.

Там, на 8-му, крім медсестри вже нікого нема. Але нікого й не треба: мені ж тільки роз'яснити про підготовку до процедури, а саму процедуру завтра ж… Кишечник має бути повністю почищеним. 4 літри проносного маю випити: 2 ввечері і 2 вранці.

Після цього йду до того хірурга, а він мені: ви до Наталії П. чого не дзвонили? В смислі, в мене її номера нема! Скидає. Дзвоню. Каже: я думала, ви вже пішли від нас, бо так і не з'явилися в 704! Кажу: так мені сказали в 703 піти… І тут вона зривається на крик: то ви вирішили не мене слухати, а когось іншого?! ви визначтеся, кого будете надалі слухати! Їбать, терплю… Кажу: вас, кажіть, що робити. А вона: ситуація екстренна, треба оперувати! на 8 ранку бути з паспортом, роздруківками МРТ і ПЛР-тестом на covid-19 біля посту медсестри, вона вас оформить. Кишечник чистите, як і вам казали. Зранку нічого не їсти і не пити. В мене тут одразу дисонанс: як вранці не пити, а 2 літри проносного? Вона знову починає кричати: ви знову їх слухаєте, а не мене?! Я сказала вранці нічого не пити!!!

Сука, ну і важка баба… В мене очі квадратні вже. А на годиннику десь 15 година. Треба терміново знайти, де зробити ПЛР-тест, який буде готовий на 8 ранку… Бо ж не оформлять в стаціонар...

Починаємо дзвонити з Грішкою в усі лабораторії. Пів години, і знайшли: "Діла" на проспекті Голосіївському. Uber, і ми вже там. Ціна за терміновий ПЛР-тест: 2500 грн!!! Гроші розходяться, як пісок крізь пальці… Тоді знову Uber, і додому, Грішка вже вмирав з голоду, а мені вже горіло почати пити літрами проносне, щоб якісно почиститись за 1 вечір…

Пишу швидко колезі Насті, що прошу роздрукувати МРТ і мої аналізи в офісі на принтері, а я заберу ввечері.

Ех, процедуру чистки кишечника я не описуватиму… Це кілька годин мук...

Забігла до Насті, забрала швидко роздруковане. Склала заново речі для лікарні… Душ. Підйом намітила о 05:30. І десь в 22:30 мене вирубило.

А близько 2 год. ночі прокинулась в туалет (все ще кишечник доочищувався), і бачу на телефоні смс з "Діли". Ну, відкрила: Замовлення 466022854 виконано, З повагою до Вашого здоров'я, МЛ «ДІЛА». Круто, лізу в пошту, скачую PDF-файл, а там…
Screenshot_20201027-232041_Drive.jpg
УВАГА! Заключення: виявлено РНК COVID-19

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Sort:  

Юль желаю тебе как впрочем и всегда дальнейшего выздоровления... я всегда и всем желаю только всего самого самого наилучшего.... Пост до конца не дочитала, слишком тяжело, потому как заметила за собой, что могу чувствовать чужую боль, возможно глупо и смешно. но это так.

Юльчик у тебя всё будет хорошо)) вспомнишь мои слова!...

Дякую, все буде добре!💗💗💗

Да, лікарі зараз не виховано себе ведуть, чого горлати, якщо можна нормально людині все розповісти. Кошмар.Тримайся.

Нормально деякі не можуть, хочуть показати свої "вищість"🤦🏼‍♀️

что-то на фреске слово "жизнь" как-то уже плохо читается. может быть, место так влияет? ))

У меня вчера у друга ковид нашли тоже. Не верила долго. Думала, что шутит. Ничего, сейчас намного лучше дела с этим обстоят чем почти год назад.

Моя проблема далеко не ковід.....

Все буде добре!

Через поисковик в фб находится "институт рака" активная страница. Думаю есть смысл оставить этот отзыв у них там. Это же пздц

Та в мене не пздц, насправді, пздц настає, якщо ти і справді онкохворий і ще й не на першій стадії, без валізи бабла і зв'язків.. Таких людей там по повній "обслуговують": ігнор, 6-годинні чекання на консультацію, чимала взятка за кожну хімію чи операцію, а ще неякісні ліки можуть підсунути... Саме цього начиталась у відгуках. В порівнянні з цим мені навіть нема чого жалуватись...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63267.39
ETH 2572.65
USDT 1.00
SBD 2.80