THE DIARY GAME : 15/01/2021 : A January's Day

in #betterlife4 years ago (edited)

Привіт усім!👋

image.png
Найперше, хочу подякувати @knopka145 за прекрасну ініціативу у нашій Спільноті — ініціативу провести конкурс домашніх рослин Steem Plants🌵
На разі ми дякуємо також єдиному спонсору конкурсу, який погодився надати винагороди призерам — це @yura77 🤜🤛
Якщо @steemcurator01, @steemcurator02 та @steemitblog погодяться підтримати конкурс, можна було б розширити число конкурсантів. Або проводити конкурс неодноразово 🙌 Наша спільнота дуже на це сподівається і буде вдячною за співпрацю.
Особисто я вже знаю, що точно братиму участь — у мене вдома є аж 2 вазони😅


15 січня настало для мене об 00:00 год., в ванній кімнаті на підлозі. Сиділа я там з книжкою, бо Грішка ляг спати. А будь-якого світла він не переносить. І раз йому вже рано вставати і йти на роботу (а мені — ні), я поступилася своїм комфортом, і пошурувала читати у ванну на килимок😅

Я мусила дочитати цю книжку, якою жила вже п'ятий день: бо всі мої думки були тільки про неї:
20210112_123839.jpg
Hanya Yanagihara, 'A Little Life'

У книжці майже 700 сторінок, той ще талмуд. Тож на прочитання знадобилося аж 5 ночей (і частково днів). Це неймовірна історія, я ніколи не читала раніше нічого подібного. Безмірна емпатія, людська жорстокість, новий вид взаємин (щось середнє між друзями та подружжям) — це все у романі "Маленьке життя".

Книга російською, позичена у колеги. Я рада, що змогла знайти час у відпустці на прочитання, інакше читання по вечорах буднів затяглося б на довгі місяці.

Коли я закінчила читати, була четверта ранку. Від сліз я так запухла, що вже ледь бачила літери🥲 Пам'ятаю, так сильно я ревіла колись у студентстві тільки від книг Ельчіна Сафарлі і Януша Леона Вишнєвского. Того заснула не одразу.


Прокинулася пізно, взялася за приготування борщу:
20210114_163731.jpg
Вперше додавала до борщу чорнослив: вийшло божественно!

Але крім борщу вирішила також порадувати Грішку правильною, смачною вечерею. Тож десь о 15 год. погнала у супермаркет по овочі та скумбрію.

Ось до вийшло до запікання:
20210115_162802.jpg
Кабачки, броколі, скумбрія

А ось що вже стояло на столі як вечеря:
20210115_170702.jpg
Додався ще салат з руколи, авокадо та помідорів. І португальське червоне вино

Було дуже смачно! Вино Грішка тільки пригубив, правда, йому не можна. А я от щедро випила. Аж сп'яніла. І коли отримала о 18:30 від начальниці повідомлення, що їй треба від мене невеликий текст, написаний як рецензія на певне відео, я написала правду (випивші люди безстрашні):
SmartSelect_20210116-230150_Telegram.jpg

Це спрацювало🤣 Вона відписала, що Ок, скине Дмитру😂 Так подумати, то я ж не зобов'язана бути тверезою у вечір п'ятниці, коли вже міг би бути гіпотетично неробочий час, та ще й під час моєї законної відпустки. Але все одно потім було якось винувато перед Дмитром — що його нагрузили. Хз.

А, Грішка мені сюрприз приніс з роботи:
20210111_175920.jpg
Книжка Уляни Супрун "Мочи Манту" та зефірки

"Мочи Манту" ми замовили ще перед Новим роком, але вона ось тільки зараз прийшла. Читатиму її трохи пізніше. Бо хочу закінчити "Щоденник книгаря", який почала влітку і закинула (не люблю не дочитувати).

Такий був день п'ятниці😌

Sort:  

когда-то зависал на романах Мураками... сейчас нет времени. как тебе автор?

Я погуглила, что у Янагихарьі єто второй роман всего. Так что хочу еще и первьій когда-то читнуть :) Зашло. Ее обвиняют в чрезмерной детализации (но мне єто нравится) и мучении главного героя — на его долю она приписала слишком много бед (но из-за єтого как раз и не оторваться от чтива).

Зефииркииии))). Клас, Гришаня молодец! А я как-то совсем читать перестала. Раньше взахлёб читала. В основном люблю детективы читать, типа Агата Кристи. Може отстой, но мне нравится.

Та воно часами тягне, а часами зовсім неохота)

Щось "Мочи манту" почала всім моїм знайомим доходить :)

Супрун с'єбістен за бугор, почали розсилати.

Какая ты молодчинка, что читаешь книги!!! А я уже и забыла, когда читала что-то, кроме стихов...)))

Іноді не можу відірватися, а іноді місяцями книгу в руки не беру) все під настрій!
📖 📚
А ще я страшно люблю купувати і вибирати книжки, ше більше, ніж читати їх🙈

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63