THE DIARY GAME : 06/11/2020

in #betterlife4 years ago

Вчорашній ранок, як завжди, почався з того, що собаки вирішили тонко натякнути "ми хочемо їсти!". Вони це показують тим, що наполегливо ходять навколо ліжка періодично підпригуючи до тебе та нюхаючи обличчя. Мені здається, вони таким чином перевіряють чи не прокинулись ще хазяїни.
Після такого підйому та видачі порції корму я, звичайно, відправилась готувати каву. В мене банальна гейзерна кавоварка, котру тут прозвали Вільзі Вулфом 😂
Так як, я родом з Ужгороду (а це точно кавова столиця), то цей напій мій улюблений. Можу за день випити декілька чашок в різний час і кайфувати, як від запаху, так і від смаку. П'ю до речі виключно без цукру. Проте, інколи можу добавити згущене молоко чи долити звичайного. Все-таки не один рік працювала в сфері обслуговування і напилась найрізноманітніших коктейлів.

IMG_20201027_10102501.jpeg

IMG_20201019_10524201.jpeg

Після ранкової кави та легкого сніданку прийшов час вигулювати тварин. А на вулиці досить холодно, бажання виходити абсолютно нема, проте хто я така, щоб відмовляти песикам? Поруч із площадкою де гуляємо помітила збудований будиночок в якому грали діти. Хм. А кажуть, що нове покоління крім телефонів та ігр нічим не цікавиться. Аж згадалось моє дитинство. Дітей бентежити не хотілось, тому сфотографую іншим разом.

IMG_20201106_11463101.jpeg

Потім був похід до місцевого супермаркету. Його вже досить довго ремонтують і те, що я бачу мені дико подобається. Стало більш затишно та комфортно. Ну і, як без селфі в масці? :)

IMG_20201106_10554101.jpeg

IMG_20201106_11041201.jpeg

Сьогодні у нас на обід буде відварений кус кус з куряим філе та овочами. На жаль, я занадто пізно зрозуміла, що потрібно було б сфотографувати процес :( Ну нічого, ще буде нагода зробити це!
В перервах я працювала та займалась пошуком додаткової роботи, адже життя в великому місті вимагає більше грошей. А попереду опалювальний сезон і, якщо чесно, собаку за комунальні платежі продавати не хочеться 😂
Під вечір порадувала себе морозивом. При чому веселковим. І, якщо вірити міфу, я вже точно перетворилась в ґея 😂 Але воно дуже смачне! Рекомендую!

IMG_20201017_13253701.jpeg

Потім був перегляд серіалу. Тепер у нас йде останній сезон "Помаранчевий хіт сезону". Хто не дивився - рекомендую. Тут і жарти, і драматичні історії, і кумедні персонажі присутні. Такий легкий серіал для релаксу.

Photo Source - teiss.co.uk

На вулиці стало темно, а отже пора знов виходити на вулицю. І, звичайно, це не я так вирішила, а собакени. Якщо ви думаєте, що прогулянки це нудно, то ні. Принаймні вчора, нам вдалось в траві знайти їжака. О, тут стільки їжаків водиться... До першого приїзду в Одесу я їх ще ніколи не бачила. Хоча дивно, що він тут гуляє, коли на вулиці вже досить холодно. Але можливо для нього це нормально, не знаю.

IMG_20200910_21490801.jpeg

Після прогулянки ми ще трішки подивились сеоіал та відправились в світ Морфея. Спойлер - не пам'ятаю що мені снилось, проте наступний ранок виявився до біса приємним ❤️

Sort:  

👉 This post has been upvoted by @steemcurator06 who curates “The Community of Three Countries: Ukraine — Russia — Belarus” with the support of the Steem Community Curation Project.

Best regards,
@antorv, Ukraine CR


👉 Цей пост отримав upvote від @steemcurator06, акаунт якого використовується для курування авторів «Спільноти трьох країн: Україна — Россия — Беларусь» при підтримці проєкту Steem Community Curation.

З найкращими побажаннями
@antorv, Представниця України

Величезне дякую :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66892.02
ETH 3513.87
USDT 1.00
SBD 2.67