THE DIARY GAME : 05/11/2020

in #betterlife4 years ago

Ну що ж. Я вирішила повернутись до написання щоденних дописів в битві щоденників. Так вийшло, що за весь період після написання першого допису на цьому акаунті у мене дуже багато змінилось в житті, але про це я більш детально розповім в наступному дописі :)
Якщо коротко, то я переїхала в нове місто. Із рідного маленького Ужгороду я відправилась до міста мільйонника Одеси. Тут життя куди цікавіше.
Хоча сьогодні вийшов досить нудний день. Прокинулась вранці, випила кави на балконі разом із своєю собакою. Не те, що я спеціально його кликала... Просто, навіть, тепер, коли я пишу цей допис він лежить у мене в ногах. Так вийшло, що він безмежно орієнтований саме на мене, тому і не залишився в Ужгороді.
photo_20201105_175008.jpg
Але, взагалі, живе зі мною дві собачки. Тому ранковий та вечірній вигул максимально цікавий та насичений. От поки не перенюхають всі листочки та дерева повернутись неможливо. Другу собачку звати Кіра. І ще вона любить "випасатись". Поки Купер ганяє навколо, вона може, навіть, прилягти та насолоджуватись своїм салатом. Так, після кави ми пійшли гуляти.
photo_20201105_175357.jpg
Після цього тваринки вяглись спати, а я працювала. Декілька годин і дуже активно, практично не відволікаючись ні на що. Вирішила завести собі фінансовий блог на https://leofinance.io/ та ділитись результатами. Поки з офлайн роботою та фрілансом все не дуже радісно було прийнято рішення не втрачати час. На сьогоднішній день змогла виконати частину запланованих справ, але це не те на що розраховувала. Терміново потрібно зайнятись тайм менеджментом.
photo_20201105_175448.jpg
Потім був похід до магазину. На вході зустріла котика, котрий спокійно спав собі, але побачивши, що я дістала телефон та звернула на нього увагу одразу прибіг, щоб я його погладила. Ну що ж то за котик, котрий не любить інколи отримати порцію ніжності. Взагалі, Одесу давно пора перейменувати в котоленд чи щось схоже, адже котів тут неймовірно велика кількість.
photo_20201105_175448 2.jpg
Із придбаних продуктів вийшов надзвичайно смачний супчик, котрий в якості жарту ми назвали закарпатським бограчом для бідних. Десь потім опишу його рецепт, може комусь цікаво буде повторити наш гастрономічний експеримент 🙃
А на вечерю скромно - смажена картопля. Скромно, але безмежно смачно :)
photo_20201105_175448 3.jpg
В цю хвилину я сижу та пишу пост на стімміт, збираюсь виконати ще декілька додаткових завдань, котрі запланувала та п'ю пиво. А щоб прогавити публікацію вирішила зробити все трішки раніше, ще до закінчення дня. Ну просто тому що вечір буде до біса стандартним та нудним для більшості - вечеря, вигул собак та перегляд серіалу або передачі на YouTube. На цьому поки все, до зустрічі завтра!

Sort:  

👉 This post has been upvoted by @steemcurator06 who curates “The Community of Three Countries: Ukraine — Russia — Belarus” with the support of the Steem Community Curation Project.

Best regards,
@antorv, Ukraine CR


👉 Цей пост отримав upvote від @steemcurator06, акаунт якого використовується для курування авторів «Спільноти трьох країн: Україна — Россия — Беларусь» при підтримці проєкту Steem Community Curation.

З найкращими побажаннями
@antorv, Представниця України

Thank you for taking part in The Diary Game on Steem.

Keep following @steemitblog for the latest updates.

The Steemit Team

Thank you very much! Already following and studying the information))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66989.78
ETH 3524.32
USDT 1.00
SBD 2.69