Sort:  

:) Teşekkürler.

Bi katalog ve benzeri bir işse ayrıca konuşuruz ;) Bu tadda bir şeyse sbd'ye gerek yok, seviyorum yapıyorum zaten ;)

Abi bana davetiye ne zaman hazırlıyorsun ?

Oo tarih yaklaşıyor sanırım ;)

Teveccühün için teşekkür ederim. Lakin öyle cici-bici davetiyeler dersen doğru adres ben değilim. Zaten bolca, çok güzel işler mevcut.

Ama dersen ki atraksiyonlu farklı bir şeyler olsun.. O zaman Fikirler uçuşur, PhotoShop konuşur ;)

Atıyorum,
Mutluluktan uçuyoruz.. konsepti için. Havadaymış imaji veren pozlarınızı gönderirsen, bulutların üstüne taşıyabilirim ;)
ya da
Deli misin ne evlenmesi dediler.. 46'dan müebbet istedik.. konsepti için fotolarınızı gönderirsen, ikinizi de ömür boyu mutluluk hapisanesine yerleştirebilirim ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57864.53
ETH 2454.90
USDT 1.00
SBD 2.34